YUD

poslat soukromou zprávumuž | Brno (Jihomoravský kraj)
Naposledy aktivní:07. 05. 2021 Zhlédnutí profilu: 12.982
Profil založen:13. 01. 2006 Příspěvků:403 / 1.054
Poslední změna: 24. 08. 2015 Fotografií:1
31. 05. 2021YUD
Cvičíš pro rozvoj zad, nebo pro určitej počet striktních shybů? Jestli to první, tak cvič klidně bez propínání. Ruce u shybů nejsou tak podstatný jako to, jestli vůbec zabíráš zádama. Takže se soutřeď na ně.
23. 07. 2018YUD
Ano, má. "Zamotej" si tyč do dlaně. Budeš mít větší sílu v úchopu a líp zapojíš záda. Podívej se, jak chytají kruhy gymnasti. Vědí proč. Na mozoly si zvykneš.
13. 05. 2017YUD
Drapere, drž se, držím palce, ať to zvládneš!
13. 01. 2017YUD
Ze zkušenosti bych řekl, že na botách docela záleží. Ale to neznamená, že to musí být nějaký extra drahý nebo spešl boty (vzpěračky apod.). Hlavně, aby byly pevný, noha v nich nelítala, měla rozumný (mírný) podpatek a podrážku a nebyla moc měkká.
01. 01. 2017YUD
To zní dobře
24. 02. 2016YUD

Rozcvičení, prokrvení, kompenzace, stabilita kloubu a především lepší hybnost.

Mně to docela pomohlo a spoustě dalších taky. Ale rád si poslechnu protiargumenty.

24. 02. 2016YUD

Mohl bys to rozvést? Proč? Co je na tom špatně?

14. 11. 2015YUD
Gratuluji, Xiene. Už v poledne jsi vyhrál soutěž o nejdebilnější příspěvek dne.
09. 04. 2015YUD
Příště dej vědět, až k nám zas půjdeš. Dáme trénink
03. 01. 2015YUD
Ale ne! :-) Co to vidí oko mé modravé :-) To su rád, že ses zas rozjel!
02. 11. 2014YUD
Dotahy od kolen, Pendlay rows, good mornings, extenze trupu... Jde to i bez mrtvýho tahu.
14. 10. 2014YUD

Pár let dozadu bych s tím souhlasil, ale mám zkušenost, že s nohama vepředu, kdy je stres hlavně na kolenním kloubu a nerozloží se mezi kyčel-koleno-kotník, je to (pro mě) horší. Samozřejmě je to individuální a záleží, co máš za zranění/omezení.

13. 06. 2014YUD

Tohle neplatí. Naučil jsem dřepovat několik lidí s pro dřep teoreticky nevhodnou stavbou (ektomorfové s dlouhými končetinami) a dřepují všichni pod paralel, záda rovná. Jde o to nestřílet tak zadek dozadu a sedat si mezi stehna, jak to dělají vzpěrači. Pak se i váha rozloží na více kloubů než jen při dřepu na paralel, kde koleno musí "pochytat celou váhu i energii pohybu, zabrzdit a obrátit pohyb. Nejen z vlastních zkušeností vím, že hluboký dřep je pro kolena mnohem šetrnější než brzdění někde okolo pralalelu. Samozřejmě předpokladem pro takto zvládnutej dřep jsou nezkrácené svaly a dostatečná mobilita kyčlí a kotníků.

10. 03. 2014YUD
Molnár má jednu z nejlepších kosterních staveb pro kulturistiku, co jsem kdy viděl. Neuvěřitelný.
26. 01. 2014YUD

Beztak ses vrátil jen proto, abys pokračoval v pornoencyklopedii (což samozřejmě vítám a přeju ti tímto mnoho sil do práce).

123...697071
zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2021 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2021 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.