vlk#

Naposledy aktivní:01. 03. 2020 Zhlédnutí profilu: 5.981
Profil založen:18. 02. 2011 Příspěvků:13 / 2.660
Poslední změna: N/A Fotografií:0
12. 03. 2016vlk#
jinak stát to na moderátorovi, tak není co stříhat... čert vem angličtinu, když se umí zeptat a umí přeložit, co Kevin říká... protože pár lidí, co se nechytali tam bylo a měli smolíka, ale na to, že je to sportovní moderátor ČT, tak tenhle sport neviděl ani z rychlíku... ale i to se dá, pokud má dobře připravené dotazy, klidně i někým, kdo je v obraze... tak nezbylo, než si užít ty chvíle, kdy moderátor mlčel a Kevin to táhl svým nadhledem a obrovskýma zkušenostma. jenom jsme se toho tedy mohli dozvědět více.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

3
0
22. 01. 2016vlk#
přesně tak... z úvodního postu v tréninkovém logu `eva, 164/54kg` se toho člověk tolik nedozvěděl a když sledoval log, tak si jenom skládal střípky... teď už je to i s autobiografií :D 
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
0
14. 09. 2015vlk#
chápu, mám rád a fandím jim. krásný článek!
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
14. 07. 2015vlk#
`Jasně, všichni vědí, že při těžké fázi cviku je výdech, když něco zvedáte, je výdech, když jdete se zátěží dolů, tak se nadechujete. Když povolujete kladku, tak se nadechujete, když ji přitahujete tak vydechujete.

Dřep - jdeme s činkou k zemi - nádech, zvedáme se a následuje výdech. Stará zaběhnutá pravidla bourat nebudeme, ...` To jsou věci, možná u kondičního cvičení je to jinak, ale při těžkých cvicích dýchám (= výdech a nádech) výhradně v `klidové` poloze, kdy je to možné a po dobu provádění opakování pak zadržuji dech. Nemít zpevněné břicho, tak ty výkony asi nebudou valné a taky hrozí zranění. V článku se pak sice doporučuje zadržet dech po dobu `vrcholné` fáze, ale to mi nepřipadá dostačující.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

5
0
29. 12. 2014vlk#
všechna tři schémata se mi líbí, takže zařadím na začátek nového roku a mám vystaráno :) první dvě jsem jezdíval, ale ne takto přesně clustery jsem zatím nezkoušel, tak jsem zvědavý. jak je člověk starší, tak dává přednost vyšší intenzitě před aerobkou ;) 
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
10. 07. 2013vlk#
`Až po tom, co už člověk větší jednoručky v rukách neudrží (a má na sobě zároveň alespoň dvě vesty), bych přešel k variantám s velkou činkou buď za zády, nebo drženou vzpěračským čelním úchopem.` Tak to mě pobavilo :D 
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
28. 02. 2013vlk#
zmenšovat nohy a pas musí být fuška, forma vypadá pěkně.
tv zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
14. 04. 2012vlk#
Líbí se mi, jak při své hmotě jede s rozumnýma váhama, ale dává do toho slušnou dynamiku a intenzitu. Ale je teprve na začátku, takže se máme na co těšit.

Taky bych uvítal zkrácenou verzi, kde jsou pouze ta `okýnka` ;) 

A co mě dostalo, je dávkování BCAA před a po tréninku dle Petra Vaniše - asi tak jedna hrst ;) 

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
29. 03. 2012vlk#
takové informace mají hodnotu, protože se nejedná o žádnou teorii. každý s nima pak může naložit dle vlastního uvážení.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
09. 01. 2012vlk#
začínat na 1x 100 kg a po roce se dopracovat na 3x 140 kg. tomu se dost těžko věří, takže to budu muset vyzkoušet. řekl bych, že kolem 10. týdne tam bude první fail ;) 
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

3
0
02. 06. 2011vlk#
v lokti ani koleni jsem to ještě nezkoušel, tak jsem zvědavý, jak se vejdu do těch jejich tabulek. a taky kde to sehnat - ideální by bylo si to vyzkoušet. a co se týče ceny - jak už bylo uvedeno níže. za kvalitu se platí a kvalita se vyplatí. ostatně neznám sport, který když se dělá na úrovni, tak by byl levný. ať už je to běh, jízda na kole, florbal, tenis, atd. ke všemu je potřeba vybavení a pokud má být kvalitní, tak není levné.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
02. 06. 2011vlk#
jenom by mě zajímalo, jestli to nemá nějaké negativní účinky - předpokládám, že to má člověk na sobě po celou dobu tréninku, ne jako opasek, který si veme na těžkou sérii, takže pokud si to budu brát pravidelně, tak jestli se tělo nějak `nepřizpůsobí` a bez bandáží pak nedám ani ťuk nebo výrazně méně. a taky jestli mi to pomůže s nataženým předloktím, které mě výrazně omezuje na jednoručkách a když je potřeba vytáčet ruku.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
30. 05. 2011vlk#
trenér, který při prvním tréninku nakládá závaží, není trenér, ale ***. přece nejde o to, mít hned po prvním tréninku svalovku, případně si něco natáhnout nebo se dokonce zranit? ono i `naprázdno` člověk další den zjistí, že má spoustu různých svalů a taky je to dobrý začátek, když se vám `daří` ;).
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0

Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2020 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2020 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.