spekounP

Naposledy aktivní:28. 11. 2017 Zhlédnutí profilu: 5.453
Profil založen:31. 08. 2010 Příspěvků:7 / 2.526
Poslední změna: 27. 10. 2014 Fotografií:0
17. 09. 2019spekounP
17.9.2019

Dnes tahy a bench jedničky do RPE9

1.sumo tahy - 3x180kg, 2x205kg, 1x215kg, 1x230kg, 1x240kg - asi jediná disciplina, se kterou můžu být tak nějak spokojeny

2.bench - 3x90kg, 2x100kg, 1x105kg, 1x110kg, 1x112kg

3.kliky bradla - 8x5 (5serii bw)

4.pullover přes válec - 4x10

5.pritahy v předklonu - 4x5x90kg, 2x5x100kg

17. 09. 2019spekounP
On ten problém má asi hodně historické kořeny. Aktuálně už víc jak 10let moje práce znamená, že nachodím denně po stavbách v průměru tak 12 až 15 tisíc kroků. Nicméně co si pamatuji tak už na začátku, kdy jsem začal drepovat jsem měl pravou nohu vždy o trochu víc vzadu a kořeny to má asi v době, kdy jsem seděl na prdeli ve škole. No a teď se ten problém vyhrotil úplně tak, že jsem v řiti.
16. 09. 2019spekounP
15.9.2019

1.lowbar dřep - 2x145kg(bez pásku), 2x155kg(pásek), 1x162kg, 1x170kg, 1x172kg

u dřepu aktuálně řeším tenhle problém https://www.instagram.com/p/B2WeYROo6vE/ a musím říci, že je to hodně frustrující, když se přes veškeré úsilí nedokážete zlepšovat a neustále vás něco bolí a tahá, nicméně díky Raptorovi se podařilo problém identifikovat a cviky na nápravu začínají pomalu fungovat ale bude to běh na dlouhou trať.

2.bench - 3x90, 3x95, 3x97, 3x100, 2x3x95kg

3.triceps kladka - 4x12

4.biceps jednoručky v sedě - 4x12

5.rozpažky v leže (ruce v pravém úhlu) - 4x10

6.shyby - 4x5 - u shybů se projevuje další problém a to stažený latissimus, díky kterému u dřepu dostává zabrat pravý loket, ten mě včera u shybů bolel jak čert

13. 09. 2019spekounP
13.9.2019

1.lowbar drep - 3x130, 3x140, 1x152kg(pasek), 1x157kg, 1x160kg, 3x3x145 kg

2.bench - 3x90kg, 1x102kg, 1x105kg, 1x107kg, 3x3x95kg

3.legpress - 6x10

4.zakopy v leze - 5x6

11. 09. 2019spekounP
11.9.2019

1.sumo tahy - 5x40, 5x60, 5x80, 5x100, 3x120, 3x140, 3x160, 3x180, 1x195, 1x202kg(pasek), 1x210kg, 2x3x192kg

2.bench - 10x20kg, 10x40kg, 10x60kg, 3x70kg,3x80kg, 3x90kg, 1x97, 1x102kg, 1x105kg, 2x3x95kg

3.triceps kladka+biceps jednorucky - 4x12

4.pullover přes válec - 4x10

5.landmine press - 4x10

6.obracene rotace - 4x12

7.dynamicky plank na mici

10. 09. 2019spekounP
9.9.2019

1.lowbar dřep - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 4x110, 4x130(bez pásku), 1x150kg, 1x155kg, 1x157kg, 4x4x145kg

2.bench - 12x40, 10x65kg, 5x75kg, 4x85kg, 1x92kg, 1x97kg, 1x100kg, 5x4x90kg

3.hip trust - 4x10

4.GHR - 3x5

5.zákopy v leže - 3x10

6.mrtvý tah na jedné noze s osou - 4x8-10

09. 09. 2019spekounP

koukal jsem na insta a podle mě by jsi ještě jednu vygrindoval

06. 09. 2019spekounP
5.9.2019

1.lowbar dřep - 2x147kg, 2x160kg, 3x1x170kg - cílem 3 jedničky na RPE9, dřepy bohužel nahovno, čekal jsem, že půjde víc

2.bench - 3x90, 2x100, 1x105, 3x1x110kg

3.sumo tah - 2x195kg, 1x210, 3x1x230kg

4.core

zhodnocení: závěr cyklu jsem posral, což je vidět i z výsledků (bez progresu, dřep horší než minulý cyklus), na dřepu aktuálně pořád řeším samý problémy

04. 09. 2019spekounP
Gratuluju,

hlavně ať je všechno ok, mamka i mimčo zdravé

02. 09. 2019spekounP
Co napsat?

Tak nějak jsem zjistil, co si pořád neumím připustit, že jsem totiž starej páprda, kterej už prostě nedokáže normálně zkloubit běžný rekreační aktivity s nějakým tréninkovým plánem směřujícím k progresu v disciplínách silovýho trojboje.

cyklistika 5 dní v Jizerkách s potomkama ze mě udělala skučící trosku, která se skoro nemůže hýbat.

V pátek jsem měl jít nejvyšší objem dřepu v cyklu. V pátek jsme se vrátili z Jizerek. Trénink jsem odložil na sobotu v domnění, že den odpočinku navíc mi pomůže.

31.8.2019 sobota

1.lowbar dřep - 2x3x130kg (bez pásku), 2x3x145kg (pásek), 3x3x150kg - pak jsem odpadl, všechny rozcvičovací série jsem jel přes bolest na levý straně (boční gluteus + úpon hamstringu), všechny postupný váhy od spodu (tzn. od 30kg) jsem odjel minimálně dvakrát s tím, že mezi sériema spousta aktivace, protahování. Nakonec bolest ustoupila a dodřepoval jsem to podle plánu, nicméně totálně zmordovanej, zbytek tréninku jsem nebyl schopnej dát

výsledkem sobotního dřepování bylo to, že jsem si totálně vypnul levou půlku prdele - při polomostu na obou nohách cítím, že pravej gluteus je zatnutej a levej je úplně bez aktivace (prostě mrtvej sval bez schopnosti zatnout se)

takže následovalo:

1.9.2019 neděle:

cca hodina aktivace prdelních svalů unilaterálně - polomosty na jedný noze, clamshelly a další bikiny fitness vychytávky na prdel

2.9.2019

1.lowbar dřep s pauzou v návratový fázi - 2x5x30, 5x40, 5x60, 5x80 5x100, 3x120(bez pásku a SBD), 3x135kg(SBD, bez pásku), 3x145kg (pásek), 3x150kg, 2x2x155kg - zaplaťpánbůh nedělní blbnutí mělo smysl a cítil jsem se ve dřepu dobře

2.bench - 10x20, 10x40, 10x60, 6x80, 2x4x90, 3x3x95, 2x4x90kg - oproti minulému týdnu nic moc, svojí úlohu v tom hrála blbá měkká lavička

3.sumo tahy - 5x60, 5x80, 5x100 (do téhle váhy první tři opáčka 5s pauza po startu), 5x120, 5x140, 5x160, 4x3x190kg (pásek) - tady už zase trochu problémy s aktivací zadku v horní fázi - prostě nefungoval příprac a ztrácel jsem na dotahu stabilitu

jsem bohužel mimo plán a potřebuju odjet do konce týdne testy, takže jsem spojil 2 tréninky do jednoho a asi nechám 2dny volno, snad se trochu vrátím

28. 08. 2019spekounP
28.8.2019

Od soboty s děcka a na horách, mám v nohách X kilometrů na kole i pěšky, podvozek je rozsekanej po pondělních drepech na hadry a bohuzel se mi podařilo natáhnout si levý hamstring, což dneska pokazilo tahy.

1.sumo tahy - up to 2x195kg, 2x210kg, 2x2x220kg

2.bench - up to 2x3x90kg, 2x95kg, 3x2x100kg, 2x104kg, 3x95kg

3.kliky bradla - 6x5, z toho 5x5xbw, konečně lepší pocit

4.pritahy v předklonu - 5x5 (90-100kg)

26. 08. 2019spekounP
26.8.2019

1.lowbar drep - 2x3x130 (no belt, no SBD), 3x145kg, 3x150kg, 3x154kg, 2x3x150kg

2.bench - 2x4x90kg, 3x95kg, 3x3x100kg, 3x3x95kg

3.rozpazky s jednoruckama +triceps kladka - 4x10

4.shyby - 4x6-8, protizatez 20-25kg

23. 08. 2019spekounP
tvl, to je masakr
23. 08. 2019spekounP
23.8.2019

1.lowbar dřep - up to 5x100 (bez pásku, bez SBD), 5x125kg(SBD, bez pásku), 5x135kg(pásek), 5x137kg, 5x140kg, 5x142kg, 5x145kg - dřepy jsou utrápený, ve středu jsem byl na resekci posledního zubu, který mi dělal dlouhodobě problémy, doktorka dokonce tvrdila, že můžu mít kvůli tý osmičce i chronický záněty, který se mi stěhujou po těle (viz. moje trvalý problémy s dutinama), tak snad už se blýská na lepší časy

2.bench (soutěžní) - 10x20, 10x40, 8x60, 6x75kg, 4x90kg, 2x100kg, 2x105kg, 2x2x107kg

3.hip thrust (opřený na hranách chodidel šlapkama k sobě) - 10x60kg, 2x10x80kg, 2x10x100kg, 10x120kg

4.zákopy v leže - 10x25kg, 10x35kg, 10x40kg, 2x10x45kg, 10x40kg

5.obrácené rotace - 3x15

6.stahování protisměrných kladek v kleče (fixátory lopatek) - 3x12

21. 08. 2019spekounP
21.8.2019

1.sumo tahy pauzovane - nejdřív aktivace 3x3 startovní pozice 5s pauza pár cm nad podlahou, tahy 2s pauza pod koleny 5x110, 5x125kg, 4x150kg, 3x170kg, 2x190kg(no belt), 2x200, 2x2x210kg

2.flat bench - 12x20kg, 10x40kg, 8x60kg, 6x80kg, 2x92kg, 2x97kg, 2x100kg https://www.instagram.com/p/B1bpwytDZCP/

3.kliky bradla - 5x 30kg protizatez, 5x 20kg protizatez, 5x10kg protizatez, 3x5xbw posouvá se to 

4.pullover přes válec - 4x10, tohle bylo dneska peklo, ale funguje to 

5.tlaky s jednoruckama v sedě - 10x10kg, 10x15kg, 10x20kg, 8x25kg, 2x6x27,5kg

6.shyby - 4x5xbw

123...167168169
zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.