Ragu

poslat soukromou zprávumuž | Přerov (Olomoucký kraj)
Naposledy aktivní:21. 06. 2014 Zhlédnutí profilu: 6.578
Profil založen:26. 01. 2011 Příspěvků:28 / 43
Poslední změna: 20. 02. 2014 Fotografií:1
21. 03. 2012Ragu
Kde se dají sehnat ty gumy?
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
10. 03. 2012Ragu
Co téhle diskuzi ještě chybí k dokonalosti je zaručená informace o tom, že ty jednoručky jsou vlastně z vrchu pověšený na provázkách a dva chlapi mimo záběr to tahají přes kladku nahoru.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
0
10. 03. 2012Ragu
Českej Warren.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
0
26. 01. 2012Ragu
K většině těch bodů se dá ovšem najít protipól.

1, nedodržená strava - přehnaně dodržená strava - ono takové to obsesivní jezení co hodinu a půl taky není úplně nejšťastnější řešení

2, suplementace na úkor jídla - tekutá strava je často kvalitnější než pevná

3, propojení mysli a svalů - to je sice velice důležité, už jsem také ale zažil pár adeptů, kteří snad za účelem dodržení nejlepší možné techniky jezdily mrtvoly s prázdnou osou :) 

4, trénink/party - tady můžu jenom souhlasit

5, rady od zkušenějších - jak přesně poznat zkušenějšího? Je to ten co cvičí déle, ten co je největší? On taky ten největší nemusí být zrovna nejnaturálnější a už jsme zase někde jinde. Kulturistika je navíc plná zaručených rad, které jsou často jenom bludy a mýty nepodložené ničím co by je mohlo potvrdit a naopak se dají velice snadno vyvrátit.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

5
2
24. 01. 2012Ragu
Jenom tak mimochodem, při CKD se přece sacharidy konzumují, jsou carbo load fáze, kdy se ketóza přerušuje. Dlouhodobé omezení sacharidů a setrvávání v ketóze je tuším Atkinsonova dieta a mám za to, že už se docela dlouho ví, že tohle není ta pravá cesta.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
23. 01. 2012Ragu
Zrovna u proteinů a gainerů to doporučené dávkování není tak problematické.

Problémy bývají často u doplňků které jsou určené i pro normální populaci,např. vitamíny atd.

Konkrétně u BCAA to asi bude taky marketingový tah, jednoduše kdyby výrobce napsal že doporučená dávka je 20 kapslí a balení se prodává po 100, hodně lidí by si koupi rozmyslelo, zatímco když je tam napsaná doporučená dávka čtvrtinová, už to tak nevýhodně nevypadá.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
23. 01. 2012Ragu
Problémem je, že tělo sportující člověka má jiné nároky než tělo člověka nesportujícího.

Doporučení na obalech se musíš řídit určitými normami, které ovšem bohužel nekorespondují s reálnou potřebou organismu sportujícího člověka.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
23. 01. 2012Ragu
Znovu opakuji, sacharidy z banánu ti inzulín nezvednou, ze sacharidů po tréninku tuk nepřibereš a jednoduché sacharidy po silovém tréninku jsou vhodné vždy.

Dávat pevné jídlo bezprostředně po tréninku je absolutní nesmysl, dávat si banán po tréninku je nesmysl, doplň si základní znalosti o výživě a suplementaci.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

3
0
23. 01. 2012Ragu
Gainer je rozhodně nepostradatelnou věcí po silovém tréninku a rozhodně ho nenahradíš banánem a proteinem. Po silovém tréninku potřebuješ jednak doplnit glykogen a jednak zvednout hladinu inzulínu. Banán sice obsahuje jednoduchý cukr fruktózu, ovšem bezprostředně po tréninku není rozumné do sebe cpát něco jiného než tekutou stravu. Navíc fruktóza inzulin zvedat neumí. To není věc názoru, ale věc faktu. Znovu opakuji, pokud se člověk nechystá na cílené odvodnění kvůli soutěži, voda v podkoží mu vůbec vadit. nemusí.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

3
0
23. 01. 2012Ragu
A z přesně jakého důvodu bys prosímtě nezařazoval kreatin ani gainer? :) Kreatin naopak může být prospěšný, dokonce spalování tuku podporuje a pokud se nechystáš na soutěž, tak ti nemusí vadit ani zadržení vody. No a vynechat gainer po silovém tréninku je úplný nesmysl, ze sacharidů po tréninku nepřibereš, naopak například Chad Waterbury sám říká, že poslední sacharidy na které bys měl sáhnout jsou ty v předtréninkovém a potréninkovém nápoji. BCAA jsou trochu drahá sranda, nehledě na to že z 99% je dávkování uvedené na obalu absolutně nesmyslné. BCAA zvedají inzulín, což kromě pocitu hladu má za následek rovněž zastavení lipolýzy, což je například po aerobní aktivitě to poslední co bys chtěl. Spalovače tvoří jenom velmi malé procento konečného úspěchu. Zbavování se tuku je především o stravě a vhodné aerobní aktivitě, popřípadě jiných aktivitách vhodných při spalování tuku.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

4
0
02. 09. 2011Ragu
V dalším díle očekávejte detailní popis depilace pohlavních orgánů. Je se opravdu na co těšit.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
0
20. 05. 2011Ragu
Řekl bych, že kdyby se tady raději objevila druhá část rozhovoru s Martinem Komárkem, prokázalo by to lidem větší službu.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
20. 05. 2011Ragu
`nejsem zastánce nabírání hmoty pomocí kreatinu`
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

4
0

12
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2020 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2020 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.