Palec077

poslat soukromou zprávumuž | Břeclav (Jihomoravský kraj)
Naposledy aktivní:07. 05. 2020 Zhlédnutí profilu: 2.810
Profil založen:20. 10. 2012 Příspěvků:28 / 107
Poslední změna: 11. 07. 2018 Fotografií:0
10. 06. 2020Palec077
Pokud jde o posílení úchopu, tak po mrtvém tahu zařaď jednoduché držení osy. Například 3x20s. Případně tomu dej jen čas a dostatečný objem mrtváho tahu. 3 série týdně na adaptaci nestačí..

Pokud jde o udržení činky a tím pádem zlepšení výkonu v tahu, přejdi na střídavý jakmile ti začne selhávat nadhmat. Jestli nemáš extra krátké prsty, můžeš zkusit zámkový úchop neboli hookgrip.

04. 06. 2020Palec077
Ten šikmý bench nechápu.. to máš tak 10kg pod klasickým soutěžním ne ? :D 
15. 05. 2020Palec077

Ano, máš vyřešeno. Jen nemůžeš cvičit kdy chceš, ztratíš spoustu času cestou tam a zpět, budeš se muset řídit pravidly posilovny(které jsou někdy na hlavu) a přidanou hodnotu to stejně mít nebude. Většina posiloven dnes sice nabízí spoustu strojů, ale pokud chceš smysluplně cvičit, potřebuješ hlavně kvalitní velkou činku a klec, které jsou v posilovnách většinou jen 1ks a horší kvalita než si koupíš za rozumné peníze domů..

Pokud by si koupil klec, osu, 150kg závaží a lavici, tak např. ROGUE vyjde do 50tis. Pokud by si chtěl o něco levnější řešení, tak myslím že Forward fitness umí to stejné za cenu okolo 35tis. Jednoručky můžeš klidně mít nakládací, jelikož se o ně nemusíš s nikým dělit, stačí ti jeden pár a ještě ušetříš místo. Osy, kotouče, jednoručky a klece navíc moc neztrácí na ceně, takže jejich hodnota nikdy neklesne pod 50% té nákupní. Kdo nevěří, mrkněte na bazary :) 

Pokud to se cvičením myslíš vážně, tak to udělej jak psal ustinov. Zní ti to možná hloupě, ale na komplexní svalový rozvoj opravdu stačí těch pár cviků co psal.

24. 03. 2020Palec077
S tou výškou stojanu je to docela pech ale můžeš zkusit podložit jen jednu stranu lavky(6-10cm) a jet tak mírně šikmý bench. Já ho tak cvičil a myslím že pro hypertrofií stačí i tato varianta. Military nahradíš Z-pressem a místo shybů můžeš zkusit pullover s velkou činkou na mírně šikmé lavici. Na hamstringy zkus, pokud to koberec od Erika dovolí, nordic leg curls s místo tahu pak tah na jedné noze buď s jednoručkou, nebo velkou činkou, kterou chytneš na konci.. jde tak i docela dost naložit. Makej dál, dá se i s omezenou výbavou. Závod se stejně asi neuskuteční, tak můžeš to období s klidem využít pro hypertrofii.
11. 03. 2020Palec077
Jelikož mám posilovnu vlastní jen pro sebe, tak tam teď spíš budu trávit víc času
07. 02. 2020Palec077
Najděte v okolí vzpěračský klub a nechte jim ho tam. Oproti trenérovi v komerční posilovně ho naučí základní pohybové vzory, sestaví mu trénink s periodizací a nebudou ho nesmyslně ničit na strojích nebo bosu bez výsledků. Díky povaze tréninku vzpěračů pak bude rozvíjet jak sílu, tak výbušnost a pokud není zvyklý na zátěž tak se mu zlepší i kondice.

Cvičení s vlastní vahou je sice hezké, ale je třeba si uvědomit, že pokud má 40kg kluk dělat klik, při kterém ovšem neudrží lopatky na místě, je třeba první posílit oblast zad a to např. s činkama Cvičení s vlastní vahou může být pro děti stejně destruktivní jako trénink s přidanou zátěží, klíčová je především správně zvolená zátěž, technika a v neposlední řadě periodizace tréninku.

22. 01. 2020Palec077
1.den

Dřep

Bench

doplňky: přítahy v předklonu, triceps

2.den

Mrtvý tah

Bench - varianta

doplňky: hamstringy, biceps, střed těla

3.den

Dřep - varianta

Bench

doplňky: shyby, triceps

4.den

Mrtvý tah - varianta

Bench - varianta

doplňky: hamstringy, biceps, střed těla

Případně variantu benche vyměnit za tlakový cvik na ramena.

17. 01. 2020Palec077

Začni běhat bez bot

14. 11. 2019Palec077
Ty velké skoky na deadliftu mají jaký důvod? Možná kdyby si na tu poslední serií neskákal o 35-45kg(20%), tak líp připravíš CNS na tu nálož co má zvedat.
23. 10. 2019Palec077
Pokud chceš objemovou mrtvolu pro zlepšení techniky, tak bych ti doporučil spíš schéma 10x2(cca 85%) nebo 7x3(cca 80%). Prostě hodně nástupů na činku, málo opakování(soustředění) a vyšší váha(projeví se chyby co děláš u max pokusů). S lehkou váhou nemáš problém s žádnou fází pohybu, takže dokážeš udržet optimální pozici při startu i s činkou u kolen. Sice tak přidáš objem, ale vliv na techniku to bude mít minimální.
23. 09. 2019Palec077

A Grimley zaplatil a ještě z toho má radost! 1:0 pro stát

30. 08. 2019Palec077
S tou mrtvolou se mi to stává taky, jen chci jít 250 a pak zle naložím na 150
19. 08. 2019Palec077
Jay32:

Otázka je, jestli je to opravdu zdravotní omezení, nebo u tebe převládá stereotyp špatné techniky, který způsobuje tu bolest. Navíc sám píšeš, že bolest tam je až od vyšších vah, takže předpokládám že s vyšší zátěží jde technika stranou...

1. navštiv zkušeného fyzioterapeuta, nech si udělat diagnostiku a zjisti, co přesně tu bolest způsobuje.

2. kompenzačním cvičením naprav silovou/svalovou nerovnováhu v oblasti kyčle, KTEROU DIAGNOSTIKUJE FYZIO.

3. zařaď unilaterální cviky, které ti i při použití řádově nižší zátěže dovolí zatížit nohy komplexním cvikem bez použití velké zátěže.

Navštiv odborníka, tato diagnostika mi připadá jako: "necvičte vůbec a ono se to možná nezhorší."

06. 08. 2019Palec077
Most je běh na dlouhou trať, ale věci jako fixované lopatky, pozice loktů(dole mírně před osu, 3cm od hrudníku kolmo pod osu) a pozice hrudníku ve spodní fázi jde vyladit docela rychle. Greg Nuckols napsal docela dobrý článek "How to Bench Press: The Definitive guide", ten ti pomůže ;-)
31. 07. 2019Palec077
Chtělo by to video pro posouzení techniky, jestli není problém tam. Často je problém nízká flexibilita ramen a díky tomu předsunutí ramen ve spodní fázi a povolení horní části zad, což může být cítit i jako nepříjemný tah v bicepsu..

123...678
zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2020 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2020 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.