Palec077

poslat soukromou zprávumuž | Břeclav (Jihomoravský kraj)
Naposledy aktivní:15. 11. 2019 Zhlédnutí profilu: 2.669
Profil založen:20. 10. 2012 Příspěvků:26 / 107
Poslední změna: 11. 07. 2018 Fotografií:0
15. 11. 2019Palec077
Byla to soutěž federace GPA/IPO (http://asupo.aap-powerlifting.com.ar/Docs/Eventos/Mundial-GPA-IPO-2019.pdf), ale výsledky jsem nikde nenašel. Výkon měl být 190kg v kategorii do 125kg, což mimochodem v IPF(jediné federaci spolupracující s World Anti-Doping Agency) nestačí ani na 1. místo v kategorii do 74kg. V kategorii do 120kg na první místo chybí něco málo přes 50kg.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
15. 11. 2019Palec077
Jedno to očividně je, když se podrobnosti o závodu pořádně nikde nedají najít :) Tady na ronnie by se ale IMHO měla řešit hlavně ta výkonnost a ne bulvár..
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
27. 06. 2019Palec077
Sumo styl je možná směšný, 10cm benche jsou možná směšný, ale vždy to říkají jen lidi co nemají výkonnost a svoje slabé a `poctive`(neefektivní) lifty se tak snaží omluvit :D Pokud je sumo lehčí, dejte maximálku na klasiku, a hned pak dejte na sumo o 10% víc.

Jinak v powerliftingu opravdu nejde o to, kterou zapojí svalovou partií, ale hlavní atribut je váha na čince.. A rozvoj spodních zad bez činek je super argument na fórum, které je celé hlavně o činkách...

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
27. 06. 2019Palec077
Rando: takže ty si myslíš, že někdo kdo má dostatečnou mobilitu na sumo, nebo brutální most u benche, tak nedokáže udělat posraný most(4. tibeťan)? :D :D A tvoje představa, že sumo je výhodnější kvůli KRATŠÍ DRÁZE je mylná.. Sumo je výhodnější hlavně díky vzpřímenější pozici trupu při začátku zdvihu a těžišti činky blíž těžišti těla.. Samozřejmě není vhodné pro každého nejen kvůli mobilitě, ale i kvuli rozložení svalové hmoty(někdo má prostě silný spodek zad, ale slabší kvadricepsy).
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
27. 06. 2019Palec077
imtheman: podle tvojí logiky by sprinteři měli určenou maximální délku kroku například. Dává to smysl? Pravidla umožňují sumo, a pokud se někomu kdo tahá klasiku, že sumo má kratší dráhu, má možnost to vyzkoušet. Pravidla platí pro všechny stejné a ti co tahají dál klasiko, pro to asi mají důvod. Nepředpokládám, že s takovým omezeným přístupem ty důvody pochopíš..
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
1
27. 06. 2019Palec077
Takže ty si opravdu myslíš, že někdo kdo má dostatečnou mobilitu na sumo, nebo brutální most u benche, tak nedokáže udělat posraný most(4. tibeťan)? Sprinteři neběhají s nohama 130cm od sebe, protože jim to sníží výkon. Pokud má ale někdo 130cm širokou pánev, může klidně běhat s nohama 130cm od sebe, jelikož to pravidla umožňují. Silový trojbojař zase při mrtvém tahu má na výběr, která varianta mu vyhovuje víc, jelikož to pravidla umožňují. Nedá se říct, že sumo je lehčí pro všechny a vždy. Dál když chceš dělat chytrého, tak nepleť zámkový/vzpěračský úchop a střídavý/opozitní úchop.. Vypadáš pak jako ještě větší blb.. Pokud má někdo problém se sumem nebo zámkovým úchopem, nemusí ho dělat, ale nemůže kvůli tomu znevýhodňovat ostatní.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
11. 07. 2018Palec077
Ono i samotné stažení pásku \\`na krev\\` je kontraprodiktivní pro nitrobřišní tlak. Takže bez pásku tak člověk zvládne líp zpevnit střed těla než s páskem tzv. na krev.. Málokdo používá pásek stylem,že se do něj opravdu opírá nádechem a proto jsou dnes tak často k vidění vypouklá břicha..
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
13. 08. 2014Palec077
Draper: to video je parádní. Takhle já si představuju správnou techniku mrtvého tahu. O tom že je to super výkon se snad nemusíme bavit.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
2
14. 08. 2014Palec077
Já chválil techniku tahu na videu. K technice Petra se nemá cenu vyjadřovat.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
3
27. 06. 2014Palec077
No moc se nedivím že používal kýbl, když celé opakování na hackenech prodáchával.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
28. 04. 2014Palec077
`Přestože zádové svaly se na výkonu v bench-pressu přímo nepodílí, každý kulturista Vám potvrdí, jak je důležité zařazovat procvičování zádových svalů jednou až dvakrát týdně. Shyby, přítahy v předklonu, stahování kladky - to vše jsou cviky, které musí mít ve Vašem tréninku pevné místo.`

Řekl bych že zádové svaly se zapojují ve velké míře a pokud si autor myslí že ne tak proč to cpe do článku o BP ? 

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
24. 04. 2014Palec077
Narozdíl od tebe má konečně trochu formu. Ty máš klasicky jen blbé kecy.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

7
2
30. 03. 2014Palec077
Ruce od sebe, nauci vas drepovat na multipressu s kolenama pred sebou. A kdyz chcete pribrat, tak vam reknou, ze by se s tim neco dalo udelat a podivne se usmivaji.

A maji mindrak z tech, co znaji jine cviky nez pec-deck...

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
4
06. 01. 2014Palec077
Jasněže se nemůžeš porovnávat třeba s Zydrunasem, ale co takový 85kg borec s mrtvolou 220kg a naproti němu 75kg borec s mrtvolou 205kg? Příjde ti objektivnější říct:`mrtvola 220 je víc! Je silnější!`
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
06. 01. 2014Palec077
Pro mě je to třeba 115kg což mi příjde pro 8-10 opakování celkem pohodička...
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
1

12
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.