Ondra.kr

Naposledy aktivní:18. 08. 2016 Zhlédnutí profilu: 4.361
Profil založen:05. 10. 2010 Příspěvků:19 / 112
Poslední změna: 24. 05. 2014 Fotografií:4
17. 08. 2016Ondra.kr
Čekal jsem zpětnou vazbu a názor na to. Nemám nic proti kritice. Nohy necvičim protože me to nebaví a velky nohy z fotbalu fakt nemam... Chudák obezní?? Pěknýý

Ramena, lehce záda

Jednoručky v sedě- 20kg 10x, 30kg 6x, 35kg 6x, 40kg 6x 

Tlaky za hlavou v sedě- 40kg 10x,60kg 8x,70kg 6x,80kg 4x 

Záda-Kladky cca 15 serii

17. 08. 2016Ondra.kr
Včerejší cvičení jsem zapoměl napsat. Byla to paráda až nato že jsem tam byl sám a žádný jištění nebylo.

Kozy tricák

Benchpress-tyč 25x, 60 10x, 90 6x, 120 4x5, 90 6x, 60 15x, tyč 25x

Incline bench- 50 10x, 60 8x, 70 8x, 80 6x, 90 4x 

Rozpažky- 10ky 2x12, 15ky 10x, 20ky 2x10

Motýlek-45kg 3x12

Tricák- Francouz v leže s JČkama- 10ky 12x, 15ky 8x,20ky 8x, 22.5ky 5x,10ky 3x12

Jednou rukou za hlavu-10kg 10x,15kg 8x, 17.5kg 7x,20kg 6x,22.5kg 5x,25kg 4x,12.5kg 10x

Za dvě hodiny se jde na ramena a záda. Natěšenost

15. 08. 2016Ondra.kr
Magumi- Tak to nečti. Kozo bicák?. Cvičim normalne všechny partie kromě nohou. Cvičim co mě baví. A o tom to je. Jenom je sranda že většinou mi řikaj tohle lidi co zvedaj na mrtvolu to co ja na přitahy v předklonu.
15. 08. 2016Ondra.kr
Na dnešek sem celou noc nespal a ještě ke všemu mi bylo celej výkend blbě z pátku tak sem si teď rano dal jen menší protahovačku s 22kg ezetou.

Jednoručně na každou ruku- 5x8

Superserka nadhmat 15x a potom podhmat 15x takto 3 serky

A pak už jen nauzko podhmat- 5x15

Aspoň něco.. :) 

12. 08. 2016Ondra.kr
Dnes Kozy biceps. Šlo to fakt dobře. Radost

Bench press- tyč 25x, 60 10x, 90 6x, 120 5x, 125 4x, 130 4x, 135 2x, 140 1x, 155 2x (dopomoc), 130 3x, 120 5x, 60 20x, tyč 20x.

Rozpažky-17:5kg 8x, 22.5 8x, 27.5 6x, 32.5 4x, 27.5 6x, 20 10x.

Bicák- Kladka jč na scotovy lavce- 25kg 2x10, 20kg 12x, 15kg 4x10

Ve stoje jč kladka - 12.5kg 3x8 a pak shazovany serky nějaký.

Kladiva 10ky jen tak- 2x15

Dnešek bych zhodnotil vydařeně hlavně ohledně benče 130 4x rekord.. V brzký době chci atakovat benč 170 s superramem tak uvidíme....

11. 08. 2016Ondra.kr
Jinak ohledně stravy uvítám nějaký rady. Nevyznám se v tom. Žeru co mě napadne.. Chtělo by to něco kvalitnějšího ale jsem línej si to dělat.. Dnešní snídaně- Flíčky s okurkou
10. 08. 2016Ondra.kr
Včerejší trenál-Ramena tricák předloktí

Tlaky za hlavou v sedě- 80 2x6,85 2x4, 90 2x, 80 3x6, 50 31x

Tricák- jednoruč za hlavou 20kg 5x6, 10kg 20x

Jednoruč v leže jak se to jede ke koze nevim jak se to jmenuje-12.5kg 8x,15kg 8x,17kg 6x 

Francouz s vč- 40kg 3x10

Předloktí- 20-35kg rolovani zapestí v sede s jč.Opačka nevim. u 35kg 5x...

Dnešní trenál- Záda- Přítahy vč- 140kg 3x5 a 120 2x8 (trhačky)

Kladka za hlavu 60kg 8x8.

Jednoruční veslo na kladce 55kg 3x8

Kladka před hlavu 50kg 3x10 a 40 kg 15x

Jinak míry- Hrudník 130cm, pas 107cm, předloktí 34cm, bicál 44.5cm. Noha nevim asi hubenější jak ruka

10. 08. 2016Ondra.kr
Zdravim. Zakládám si tu log proto aby jsem mel záznam o tom jak se zlepšuju (samozřejmě) v síle. Něco o mě- 21let, 104kg, 183cm.

Maxka-Bench 145kg, millitary ve stoje 95kg 2x bez pasku, výraz 110kg (z prdele), přítah v předklonu s položením 160kg 3x, mrtvola cca 190, bicák čistě 70kg 3x 

Nohy necvičim, nebaví mě to a je mi to buřt...

08. 07. 2014Ondra.kr
Já osobně dělám 12ky. Už jsem šel cvičit i rovnou z noční. Dá se všechno. Proste naspi kolik mužeš. Já to třeba neřeším a naspím někdy i jen 3 hodiny denně. A nemyslím si že by se to na postavě nějak zaznamenalo. Uvidíš sám. Musíš to zkusit
08. 07. 2014Ondra.kr
Je to mazák. Taková postava s takovou silou. Mazec
23. 06. 2014Ondra.kr
Stres mám celej život a nikdy mi to ve cvičení nevadilo. Cvičí se proto že te to baví. Toť vše, nic jinýho na tom nehledej.
27. 04. 2014Ondra.kr
Osobák- jednoručky v sedě 37.5kg 6x a 40kg 2x. A potom pushpress do 100kg 1x bez opasku- bw-93kg...Potěšilo
24. 04. 2014Ondra.kr
Necvičil jsem VUBEC 5/6 měsíců. Životospráva žádná. Jídlo mizerný (jen čínský polívky) a samý hov*a a o vejkendu třeba vubec žadny jidlo jen nonstop alkohol. Dostal jsem se do toho na čem jsem byl za 3 tejdny. Jde to rychle zpátky
26. 03. 2014Ondra.kr
Tak jseš asi tlustej jako já že nejsou vidět. Jinak se to odůvodnit nedá si myslím.
12. 03. 2014Ondra.kr
Měl jsem nedávno to samý. Prostě jsem MT přestal cvičit. A když už jsem cítil že je to tak nějak ok zařadil jsem těžší přítahy v předklonu. Zrovna zítra si chci dát na protáhnutí goodmornings a potom zase MT (samozřejmě s nižší váhou než předtím). Prostě ho na chvíli přestaň cvičit a ono se to zlepší

123...678
zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.