LLLuke

Naposledy aktivní:05. 06. 2013 Zhlédnutí profilu: 2.566
Profil založen:07. 02. 2006 Příspěvků:9 / 82
Poslední změna: 04. 06. 2009 Fotografií:0
28. 09. 2010LLLuke

Kurňa tak dobrá, že si ji šetříš?

24. 09. 2010LLLuke
Reichu máš v tom docela zmatek, ale co mě nejvíc překvapilo bylo

V cukrovací fázi hodit BCAA, za jeden den pro jednoho 80 kg člověka 1200 g BCAA, ses posral?? teda asi z toho by ses posral

23. 08. 2010LLLuke
Ten singlet musíš mít u benče i když máš to triko, jinak u dřepu a MT superdres nahrazuje ten singlet tam už není třeba.

Superdresy mít nemusíš. Nicméně je povoleno závodit s nimi, takže když je nebudeš mít, tak stejně budeš porovnáván s těmi co jsou v dresu. Samozřejmě pak jsou ještě soutěže, které se dělí na RAW, to je u GPC, nebo je RAW národní pohár, ten se neřadí k nějaké federaci, v IPF tato kategorie není. Ano, na benč je samostatný a na dřep i tah se dá použít stejný, samozřejmě jsou dresy které jsou jen na dřep a jen na tah, tam je s použitelností na tu druhou disciplínu to nevím asi nikdo nezkoušel

.

Jak už jsem psal dá se ještě závodit v GPC.

Na pohárovkách záleží jaké si udělají propozice, jestli můžou příchozí, nebo jen registrovaní atd. Samozřejmě ti co závodí v IPF kdyby přišli na pohárovku co má něco společného s GPC, to by nebylo dobrý. Jinak na těch pohárovkách to povětšinou bývá trochu volněj posuzované, teda oproti IPF určitě. A zase záleží na pořadatelech jestli je potřeba singlet atd.

22. 08. 2010LLLuke
Grogy, to není žádná příručka, to jsou prostě pravidla a podle nich se prostě soutěží, tedy jsou to ipf pravidla, takže v ipf federaci.

Ono to nahlašování jen vypadá složitě, ale je to jednoduchý, samozřejmě pro někoho kdo tam asi bude poprvé to bude trošku zmatek, nezapomenout na to a nikoho kdo se v tom vyzná nepotřebuješ. Nicméně rozhodně se hodí nějaká osoba s tebou, pomoct se psaním těch lístečků a sám se můžeš soustředit jen na výkon. Samozřejmě pomoc v rozcvičovně, psychická pomoc, pomoc při oblékání dresů, vybavení, to je pro co nejkvalitnější výkon potřeba.

Pro závodění si musíš pořídit základní dres, tzv singlet, podkolenky a nesmíš závodit v trenkách. Prakticky nic víc nepotřebuješ.

Pak dále si můžeš koupit superdresy, na dřep, bench, jsou i zvlášť na mrtvolu, bandáže kolen, bandáže zápěstí.

Pokud chceš závodit pod IPF, tak musíš být v nějakém oddíle, praxe je asi taková že jen se s tím oddílem domluvíš, zařídí ti registračku a pak tam ani být nemusíš a může být klidně x km od tebe. Pak jsou různé pohárovky a další soutěže kde nemusíš být registrován, většinou ale nejde o celý trojboj.

K tomu jídeláku teď hubneš?? na to bych sa prostě vyprdl a ten olej piješ?? pro mě největší hnus na světě :-)

08. 08. 2010LLLuke
pope má sílu zeptat se na množství kg na benchi u správných lidí
08. 08. 2010LLLuke
Zas by to nebyla žádná sranda, kdybys to měl hned
08. 08. 2010LLLuke
ad 1) Prilepinsův princip??? myslíš prilepinovu tabulku? možná ji blbě chápu, ale kde je tam uvedeno že máš je 15 sérií po 3? 

ad 2) Ty vzpíráš nebo co vlastně děláš, já myslel že se jen snažíš být silný? Tys vyhrál nějakou soutěž, pochlub se. Osobně takhle chceš zůstat navždy, nebo nám někdy ukážeš i kostky na břichu? Myslíš že je pro život přínosem být "velkej"? Jaké jsou nějaké tvé cíle?

Kurňa takhle už jsem se nikdy nikoho nepovyptával, ale prostě mě to u tebe zajímá.

08. 08. 2010LLLuke
grogy důležitý je hlavně aby tě to bavilo, čísla bych zatím neřešil, samozřejmě se snažit

trénuješ sám?? nebo tě někdo vede směrem k trojboji? nějaké zázemí pro tento sport?

pope, u přítahů v předklonu jejich záběr určitě není minimálně, u většiny lidí je zapojení spíš moc velké, než minimální

08. 08. 2010LLLuke
to popshoit:

1) ono je to krásný to řešit, nicméně řešit to na sobě můžu jak chci, ale nikdy nemám ze svého oka na sebe správný pohled

2)prakticky u všech na zadá, zářný příklad přítahy VC, tam se můžeš snažit jakkoliv, ale ten sval se tam prostě na tom pohybu podílí

08. 08. 2010LLLuke
Koho zajmaj výkony, hlavní je si zasoutěžit, pobavit se, na to příjdeš.

Jak žádné výkony, se podívej kolik máš let, ve tvém věku jsem ani nevěděl co to je, takže o takových výkonech sem si mohlo nechat leda zdát a teď si tam taky hraju

08. 08. 2010LLLuke
popshoite, jestli si myslíš, že nemáš žádnou dysbalanci, tak bys byl asi fakt první, ale stále to beru že to byla lehká nadsázka

to grogy, zadní delt cvič, určitě to není zbytečné, dá se předejít budoucím problémům s rameny způsobené vzniknutí dysbalance a moc času to rozhodně nezabere, dvojnásob platí pokud se chceš v budoucnu věnovat trojboji, ale zas přímou souvislost mezi zvednutou váhu na benchi a silou nehledej

a musím se přidat k názorovému proudu, že zadní delty zabírají i u jiných cviků nehledě že je třebas někdo necítí

25. 03. 2010LLLuke
No teoreticky bych se taky zajel podívat, nicméně u mě je problém, že sám nevím, kdy budu moct.
05. 01. 2010LLLuke
Ty vole, chlape držím palce. Hlavně nic nevzdávej, zvládneš to, seš dobrej.
15. 12. 2009LLLuke
Co jsou svisy vznesmo???
10. 12. 2009LLLuke

wyghu, kde ses ty se svými dřepy flákal v pondělí??? Tos tu místo toho mohl napsat něco jiného

123456
zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2020 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2020 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.