LLLuke

Naposledy aktivní:05. 06. 2013 Zhlédnutí profilu: 2.565
Profil založen:07. 02. 2006 Příspěvků:9 / 82
Poslední změna: 04. 06. 2009 Fotografií:0
06. 02. 2011LLLuke
Ještě jednou gratuluji, cíle jsou myslím splněny, takže na viděnou na republice. .

Teď jsem si vzpomněl že jsem ti chtěl pak ukázat abys do příště pořádně utahoval bandáže na dřep, nevím jestlis to náhodou nekoumal u mě, ale já to měl pořádně až na třetí.

03. 02. 2011LLLuke
Šmarjá, těch 5x5 200 už mělo být dávno, tak žádné odkládání, už minule si na to měl, tak nás nenapínej
22. 01. 2011LLLuke
Tak to ale nemůžeš mít maxko na 135, jestli to jedeš čistě.
20. 01. 2011LLLuke

A co ty lifterské závody budou?

13. 01. 2011LLLuke

Šmarjá, neskutečná nuda, kdy už tam naložíš něco pořádného?

04. 01. 2011LLLuke

Kde máš ty doplňkové cviky, které jsou v tom tréniniku??? Ony tam nejsou jen z prdele.

A prodluž si pauzy, odjet to za 58 minut je neskutečné. Mě podobné tréninky trvají tři hodiny, tedy i s těmi doplňky.

27. 12. 2010LLLuke

Drape, kdybys necvičil ty své maratony a zkusil i něco jiného, tak bys to dal v pohodě , já se na to zrovna chystám ve středu a to jsem o "trochu" lehčí

A jinak se taky přimlouvám za aktuálku, konečně by tě člověk viděl, že vypadáš zdravě

Jinak tenhle příspěvěk má být takový pozdrav a jestli si ještě pamatuješ kdo jsem

07. 12. 2010LLLuke
Kulich má jen na mrtvole přes 200
17. 11. 2010LLLuke
Maximální povolená šířka mezi ukazováčky je v IPF 81 cm, nicméně zas nesouhlasím že 70 cm je úzký úchop.

Do tanečních běž, já kdybych nebyl dežo, tak jsem měl taky chodit, co už teď

11. 11. 2010LLLuke
heej hezoune , co jsou avaleny?
04. 11. 2010LLLuke
Tak nedá mi, abych se taky nevyjádřil

Tak k těm 180 co tu máš, tak základní chyba je, že ty už do toho jdeš špatně, vůbec ses nesrovnal, ještě než si tahal jsi byl křivě. To jestli pak se zakulatíš, tak to bych až tak nehrotil, je tam váha, ale důležité je aby ses učil tam naskládat a časem to bude lepší.

Připadá mi, že z pohledu soutěží by minimálně ve tvém druhém videu s tou váhou nebylo uznáno ani jedno opakování, zvedneš to, pak si to dáš na nohy a pak dotahuješ, toto se neuznává!!!

Zkus to dělat v menších kratasích, nebo v tom dresu a po té noze myslím, že bys to stejně nedotáhl, jak když jedeš přes ty dlouhé kraťase po látce.

Zabírat nohy co nejvíc, čím víc svalových vláken zapojíš, tím větší váha, MT rozhodně není cvik jen na záda.

Jinak z pohledu tvých zad, máš jen jedny, tak si je co nejvíc chraň a opatruj, přecejen je nevyužíváš jen na zvedání.

Strečing 2 minuty je rozhodně špatně. Já momentálně strečuju min. 30 minut denně, mám hodně co napravovat. Zkus tomu předejít.

22. 10. 2010LLLuke
Ahoj, u toho legpressu, jestli mě zrak nešálí, tak zvedáš paty od podložky. Základní chyba, měl bys to tlačit přes paty.

Jinak nezkoušel jsi u dřepu činku položit níž?

17. 10. 2010LLLuke
Musím tě zjebat za ten název, vůbec není motivační. Naděje umírá poslední
29. 09. 2010LLLuke

hups, soráč, už jsem se pokusil odpovědět, teda snad se to povedlo, dělalo mi to nějaké problémy při odeslání, tak snad to tam bude, kdyžtak napiš, že nedošlo, budu PM sledovat :-)

123456
zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2020 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2020 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.