kwaker

Naposledy aktivní:22. 07. 2014 Zhlédnutí profilu: 6.690
Profil založen:05. 05. 2004 Příspěvků:80 / 263
Poslední změna: 10. 04. 2012 Fotografií:0
13. 05. 2013kwaker
nechci zakládat nové vlákno, tak se ptám tady. Prosím o názory na značku Jordan???
30. 12. 2012kwaker
co se WODů týče, tak se cvičí tímto systémem (taky jsem se na to ptal jednoho nejmenovaného člena fora a tímto mu ještě jednou děkuji za odpověď!):

M je jednodruhove kardio, vetsinou se jedna o delsi vzdalenosti nizkym tempem. take kolo, veslovani, skakani pres svihadlo.

G je gymnasticke cviky a cviky s vlastni vahou, drepy s vyskokem, shyby, kliky, kliky na bradlech, kliky ve stojce na rukou, skakani, sed-lehy...

W jsou vzperacske discipliny, mrtvy tah, drepy, premisteni, trhy...

dvou pismene kombinace jsou urceny pro cviceni, kde jsou urceny cviky, pocet kol a cvicis to na cas. provest tyto cviky v co nejkratsim case.

tripismene kombinace jsou zase o tom, ze provadim maximalni pocet kol v pevnem case, napriklad AMRAP v 12 minutach nejake kombinace. AMRAP znamena a much reps as possible = co nejvic opakovani/kol je mozne provest v danem case.

asi nejlepsi rozvrh je:

den 1 = M 

den 2 = GW 

den 3 = MGW

den 4 = volno

den 5 = G 

den 6 = WM 

den 7 = GWM

den 8 = volno

den 9 = W 

den 10 = MG 

den 11 = WMG

den 12 = volno

20. 12. 2012kwaker
to CONAN: díííííky moc!!!!!!!!!
20. 12. 2012kwaker

neví někdo prosím jestli se nedá někde najít díl co teď dávali na Cool naposled?

12. 08. 2012kwaker
jj tuky proti tukům :-) (v případě redukce) jinak není problém udělat 200gr - 300gr sacharidů z ovoce ale vybírat s nízkým GI 

kokosová mouka, mandlová mouka, máslo Ghí, sádlo, ryby sem tam tučný sýr a hodně používat jahody, borůvky

vločky sem opravdu nepatří. Na snídani obr ovocnou mísu, nebo klidně 3vejce a 10dkg slaniny + avokádo atd :-)

12. 08. 2012kwaker
mě osobně paleo sedí dobře, mám rád tučný jídla, sacharidy mě nechyběly a hlavně je to něco "nového" člověka to baví. Receptů je plno, bohužel se to jako každá "spešl" strava dost prodraží. Cítil jsem se dobře, nic mě nijak netrápilo, ani hlad ani unava.

Ted jsem po nějakém čase zase najel na "normalní stravu" - mléčné výrobky (bílý jogurt svačina, mlíko s vločkama k snídani atd) .....a hle prdím jak nafouklej balon:-)) a většinou mám i hodně hlad, je to sice pohodlnější se takhle krmit, ale vracím se k paleou hned po dovolené:-)

Vědecky ta strava asi nijak ověřená není, ale nevěřím ani tomu co ověřené je - někdo k infarktu atd má sklon a někdo ne. Hlavní je být přirozeně hubený a aktivní!!!

Za mě je PALEO

P.S. hlavně ty vajíčka a slanina:-))) mňaaam, sem tam na chut 90%čokoládu a je hned hezky:)

30. 07. 2012kwaker

díky za odpověď.

odcvičil jsi i 10x thruster a 10x skok na bednu na 12min?

30. 07. 2012kwaker

Cindy je 5 pullups, 10 pushups, 15 squats na 20minut????

30. 07. 2012kwaker
ahoj jaký skore se vám podařilo udělat na reebokcrossfit (thruster + boxjump)? Kvalifikoval se tam někdo od tud, kromě Kačky Kyptové?
25. 07. 2012kwaker

super!! držím pěsti. Taky jsem měl v plánu po dovolené cvičit na sílu ve stylu crossfit. Ale různý cleany a jerky a mulpressy atd se mi podepsaly na plotýnkách:-(, takže utrum - zase návrat k izolovanymu cvičení . Dělal jsis sestavu na Crossfit Reebok? (thruster + boxjump).

24. 07. 2012kwaker
bomba, je to fakt super!!! pořád dietíš?
13. 07. 2012kwaker
plotynka je vytlačovaná ze svýho místa a tlačí na sedací nerv. Kromě bolesti v bederní páteři, někdy opravdu nechutné, může být bolest do celé nohy po vnější straně, i bolest hýždě atd... je to super:-).
25. 06. 2012kwaker

.

.

.

.

Dobrý trénink po pauze. Změnil jsem přístup a zkusím chvíli cvičit obden. Jak cvičím teď, pálím svaly a to se mi nelíbí[/quote]

nebude to spíš tím jídlem?

21. 05. 2012kwaker
dřevorubec!!! moooc dobrý!!!
07. 05. 2012kwaker

to si nemyslím, není to nic moc zabijáckýho....zvlášt pro Daymoona:-) s jeho (jak on říká) fitness váhou

123...161718
zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.