kwaker

Naposledy aktivní:22. 07. 2014 Zhlédnutí profilu: 6.694
Profil založen:05. 05. 2004 Příspěvků:80 / 263
Poslední změna: 10. 04. 2012 Fotografií:0
13. 11. 2012kwaker
umřel šampion, proč řešíte zase steroidy a dlouhověkost. Jsou to lidi, kteří jsou zapálení pro svoji věc.

Závidím jim co dokázali a ikdyž umřou dřív, tak život žili na plný koule!!!! a to stojí za to umřít klidně v 60tce a ne v 90tce s tím, že jsem vystudoval např.střední a celý život odváděl daně z HPP a jako debil chodil xx let do práce v 7ráno a doma lehl na gauč a četl noviny.

Snad všichno olympionští vítězové berou podpůrné látky a stejně jim závidím co dokázali a hned bych s nima měnil, ikdyž umřou dřívl!!!

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
2
13. 11. 2012kwaker
tak tohle mě opravdu moc moc mrzí, málokdy je mi smutno, když odejde nějaká celebrita, ale Oliva byl je a bude obrovská bohužel již nežijící legenda!!! Člověk, který závodil s fenomény jako Larry Scott, Dave Draper, Arnold atd!!!

ČEST JEHO PAMÁTCE A JEHO POZE `VICTORY`!!!

Je mě z toho opravdu smutno a jdu si na něj dát panáka!!!

RIP

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
0
27. 08. 2012kwaker
ta guzzina je FANTASTICKÁ!!!
lidé zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
05. 08. 2012kwaker
Bosorko díky za podporu:-)

P.S. jasně, že to není nic špatnýho jednou za čas si dát normální sekanou (v článku je napsáno cca`je možné udělat velké množství - máte to aspon na xx dní`), ale je to opravdu blbej příklad vhodného jídla pro mlady kluky (řeknou si - když už můžu sekanou, tak zítra si dám hamburgra, dyt je to pomlety hovězí a ta houska co tam je, dyt je to stejný jak ten rohlík v sekané z RONNIE.

Prostě si myslím, že je bambilion receptů, který by tu mohly být.

Zmíním např Freimena (nenaviděnýho/obdivovanýho:-)) každej ho chválí jak vypadá, když dělá objem. Po treninku žere SUCHYHO TUNAKA S RYZOU!!! TO FUNGUJE a ne sekaná s poměrem bílkoviny/tuky 1:1.

Tahle sekaná se prostě na tenhle web nehodí:-)

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
2
03. 08. 2012kwaker
souhlasím, nic se nemá přehánět. Ale asi už jsem zblblej, ale uplně vidím mlady kluky jak si ve školní jídelně davaj nášup sekané s bramborem se slovy `objem podle ronnie`.

Myslím, že autorka receptu si s tím mohla dát trošku práce a ASPOŇ kdyby místo humusnej tukovejch rohlíků dala tmavé pečivo a pomlela si sama kvalitní hovězí maso, tak by to bylo SUPER.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
3
03. 08. 2012kwaker
no ono zrovna tohle podle mě takovy mytus není. Bunka prostě reaguje na obojí druh zatížení velký počet/malý počet opak. Ale spíš bych si hrál s tím, jak často je sval zatěžovaný, než kolik opakovaní a jaky uhlem procvičený
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
03. 08. 2012kwaker
měl jsem za to, že superserie se používají do diety/rýsování
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
03. 08. 2012kwaker
no co tady na fitnes/kult. foru dělá takovyhle recept???? Takhle vaří Babica. Ted kluci doma řeknou mámě: mami udělej prosím sekanou, budu to jíst a vyrostu.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
5
03. 08. 2012kwaker
myslel jsem,že je článek zaměřený na nabrání hmoty a ne do diety.

CIZO: jak tedy nakombinovat do antagonistickéh treninku nohy a pak i ty ramena? Nejedeš přece jen hrudník/záda a biceps/triceps??

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
31. 07. 2012kwaker
no jsou to antagonisté, ale v mnoha případech skoro synergisté:-)(ikdyž je to hloupost). Ramena mě tam opravdu jako antagonista nesedí:-)

Dát hamstringy k stehnům do tohodle druhu treninku moc nesedí, páč ty hamy třeba z dřepů, výpadů, prostě u jakyhokoli pohybu v kyčli dostávaj trošku záhul. Tudíž se to míjí účinkem.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
31. 07. 2012kwaker
:-))) že mě to nenapadlo dřív!!!
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
31. 07. 2012kwaker
to máš pravdu - je začatečník a začátečník:-)

Poprosím jak by jsi zkombinoval tímhle antagonistickým treninkem nohy? Záda/prsa jsou jasný:-)

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
31. 07. 2012kwaker
omlouvám se za moje nepochopení k článku:-)

Až uvidím toho mnou zminovaného začátečníka s rozpisem dřepy a morningy:-) tak mu to vysvětlím, že to vzal za špatný konec. Díky moc. Jinak Tvoje tren.poradna je vždy inspirativní:-)

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

3
0
31. 07. 2012kwaker
Ahoj, nechci Ti Michale nijak oponovat, ale už je to nějaký domotany. Na začátku článku mluvíš (co se treninku týká) k někomu, kdo s cvičením začíná (16ti letý začátečník) a pak navrhneš trenink, který začíná přítahama v předklonu, pak jsou tam shyby, to prostě začatečník nemůže zvládnout:-(. Nedavno k nám do posilky přišel kluk, že má z `ronnie` trenink pro začátečníka a ten trenink začínal: dřepy, goodmorningy (v tomhle pořadí) atd!!!!
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
1
25. 03. 2012kwaker
založ si log a tam se to všechno dá probrat, tohle má být komunikace k kruhovému tréninku:-))

Já bych Havlíčkovi věřil: jíš málo:-)

jen poznámečka: hlavně ne 200gr tuků denně!!!!

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0

123456
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.