equinox

poslat soukromou zprávumuž | Jihomoravský kraj
Naposledy aktivní:19. 09. 2017 Zhlédnutí profilu: 1.742
Profil založen:11. 12. 2012 Příspěvků:8 / 7
Poslední změna: 19. 09. 2017 Fotografií:0
21. 05. 2015equinox

Asi by ses měl nejprve přestat řídit tím, kdo ti co říká, a dělat to, co chceš ty...

22. 03. 2015equinox
Draper: Díky za odpověď. Vrhnu se teda na to kardio pořádně. :) 

Rainier: Jo klidně to sem dej.

21. 03. 2015equinox
Ahoj,

potřeboval bych poradit jak pokračovat dál s dietou. Začínal jsem chvilku před koncem roku na 92kg. Pak jsem zařadil první fázi diety asi na 5 týdnů, kdy jsem omezil sachry na 200g/den a víc to neřešil (v objemu jsem žral i přes 500g za den, takže jsem docela nakynul ). Podařilo se mi shodit asi 6kg, pak už se to pomalu zastavilo, tak jsem přešel na sacharidový vlny, tím jsem zhubnul za dalších 6 týdnů asi 6kg. Takže momentální váha je 80,5 kg. Jsem s tím moc spokojený, ale chtěl bych ještě dodietit zbytek tuku na břiše, co už mám od mala prakticky :) 

Momentální vlny mám nastaveny takto: 0-150-250-400-0-200-350, ty 0 jsou spíš teoretický, nejmíň se mi podařilo dat tak 20g sachrů z jídla za den.

Trénink mám 5x týdně, kardio nedělám skoro vůbec - 3x týdně 10min po tréninku a zatím to lezlo dolů jak po másle.

Moje otázka zní: Jak dodietit ten zbytek tuku? Tipuju tak 3-4kg, ale těžko říct, je to jen můj odhad, na žádným měření jsem nebyl.

Aktuální výška/váha: 181/80,5

Můžu si nějak ztížit ještě ty vlny? Nebo to mám nechat tak, jak to je a zařadit třeba těžší trénink a víc kardia? Případně jaký kardio a kdy?

Díky za jakýkoliv rady.

27. 11. 2014equinox
No vidíš, tak to já patřím třeba k nim. Mám slabý zápěstí a dost ho namáhám v práci/ve škole, takže mě občas pobolívá v posilovně při některých cvicích. Takže si klidně vezmu bandáže i na ten "60kg benc"... s nima mě vůbec nebolí. Tak v čem je problém?
28. 06. 2014equinox
Díky za rady. Máš pravdu, sacharidy jsem přepísknul, srazil jsem je tedy na zhruba 450, což by mělo být už v pořádku. Jo je to takový základ, kterého se chci držet, ale určitě nějaká jídla prostřídám.

Ohledně toho doplňku, jo asi to nebude nic extra, ale pro začátek to bude stačit, líbí se mi na tom, že je to takový mix všecho, bílkoviny, sacharidy, kreatin, vitaminy, minerály a já už tak nemusím řešit prakticky nic dalšího. :) 

28. 06. 2014equinox
Ahoj, byl bych rád, kdybyste mi zkontrolovali můj jídelníček, prosím.

Základní údaje: Věk 21, výška 183, váha kolem 80kg. Tuk asi kolem 22%. Tipuju se na něco mezi endo a mezomorfem.

Se cvičením jsem začal již před nějakými 3 roky, ale bohužel většinu z toho času jsem necvičil, nebo cvičil s velkými pauzami. Na prvním místě u mě byla škola, proto trénink šel stranou. Ale hlavně jsem pořádně (hodně a správně) nikdy nejedl, proto taky nic moc nenarostlo. Pozn. ještě, než jsem začal chodit do posilovny, tak jsem zhubnul necelých 30 kg, takže jsem vypadal předtím podstatně jinak.

Můj cíl je tedy nabrat už konečně nějakou svalovou hmotu. Prosím, jestli byste se mohli na můj návrh jídelníčku podívat. Nechci se nějak extra vyžrat, spíš abych tak nabíral nějak rozumně.

Ještě pozn. koupil jsem si One Stop Xtreme od Reflexu jako doplněk, i když zjišťuji, že bych se asi obešel i bez něj, ale tak když už ho mám, tak ho využiju.

Jídelníček:

8:00 snídaně: ovesné placky - 150g ovesných vloček, 2 vajíčka

9:00 před tréninkem: 70g One Stop Xtreme

10:00 trénink

11:30 po tréninku: 70g One Stop Xtreme, 100g rozmixovaných ovesných vloček

13:00 oběd: 100g kuřecího masa, 130g rýže

16:00 svačina: 130g rýžových chlebíčků (1 balení)

19:00 večeře: 100g kuřecího masa, 130g rýže

22:00 na noc: 125g tvarohu (půlka tvarohu)

Snažil jsem se to spočítat a vyšlo mi to na nějakých 185g bílkovin, 544g sacharidů a 48g tuků. Celkem mě překvapilo, že tam je tolik bílkovin už, proto jsem radši ubral na mase během dne a přidal na vločkách, aby bylo víc sacharidů. Na noc jsem zvolil už jsem půlku tvarohu, právě kvůli bílkovinám. Doufám, že jsem to spočítal zhruba dobře.

Jinak do jídelníčku jsem nepsal zeleninu a ovoce, nějak zvlášť se na to nesoustředím, ale co je doma, to sním. Jako trénink jsem zvolil klasický kulturistický těžko-lehký split (4 tréninky týdně). Těším se na něj, korte třeba zas někdy jindy. Vzhledem k tomu, kolik mám na sobě svalů, tak to musí růst po všem

Byl bych rád, kdybyste mi napsali nějaké připomínky. Nevím, jestli není těch bílkovin zbytečně moc (rozhodně se chci držet pod 2,5g na kg). A taky nevím, jestli stačí počet sacharidů. Nevím jak líp to nakombinovat.

Děkuji za všechny rady a připomínky.

zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2020 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2020 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.