drlift_

Naposledy aktivní:27. 01. 2023 Zhlédnutí profilu: 8.353
Profil založen:01. 03. 2010 Příspěvků:262 / 1.477
Poslední změna: N/A Fotografií:0
13. 02. 2023drlift_
Mám stejně starého syna. 3-4x týdně fotbal kombinujeme s posilovnou 2-3x týdně (posilovnu máme jen jako doplněk). Je otázka, jestli ho bude bavit zvedat pořád jen lehké váhy. Je to vyřešil tréninkem ve stylu HST (plus nějaké speciální cviky na fotbal a core), aby jel víc cviků a vyšší počty opakování. Po dokončení cyklu vymyslím cca na 1-2 měsíce obvykle něco s vyššími opakováními, aby si odvykl a upevnil techniku a pak zase najíždíme na obvyklý cyklus. Progres, který udělal při tomhle tréninku mne překvapil (80kg bench, 12 shybů, kliky na bradlech se závažím atd.). Ten progres začíná být vidět i na postavě. Když jsme začínali, nedokázal dát shyb ani klik na bradlech.

V podstatě jediné do čeho se ním zatím nehrnu jsou dřepy a mrtvé tahy. Mám zatím obavy z tlaku na páteř. Nerad bych riskoval nějaké zranění. Udržet ho od mrtvých tahů je dost těžký, hrozně ho tenhle cvik láká a má tendenci to zkoušet

08. 03. 2021drlift_

Podle mne to nedá zas tolik práce. Také se mi to málem povedlo. Podvrknulo se mi zápěstí (vůbec jsem nechápal proč) a tak tak, že jsem to na sebe nevyklopil.

08. 03. 2021drlift_
Sakra, taky chci dokázat běžet 45 minut v kuse. Mne se v běhu ukrutně nedaří. V mém podání je to co běh to utrpení ...
04. 02. 2021drlift_

Nevím proč, ale vždycky jsem si myslel, že vážíš tak 140kg. Je super vidět lidi z fora na videích.

Ty jsi měl nějaky úraz nohy nebo zad? Je možný, že je to jen stínem, ale přijde mi, že když jdeš nahoru, přenášíš váhu na pravou nohu.

18. 01. 2021drlift_

Nebudou. Jedu poměrně podobný trénink a jde to.

24. 11. 2020drlift_
Koukám, že se z nás všech postupně stávají "běžci" :D 

Musím se pochlubit, že to také zkouším. Každopádně obdivuju, že dokážeš uběhnout takové dálky. Já se musím držet hodně při zemi a tak běhám jen intervaly svižnějším tempem (minuta běh, minuta odpočinek), ale tělo se tomu celkem dost vzpouzí :) 

27. 10. 2020drlift_

Hodně to ovlivní váha na čince. Pokud někdo tahá 150kg, tak tohle nemusíš řešit, ale třeba na vyšších váhách je to dost znát. Máš kvůli tomu snažší odlepení činky, což je často klíčová fáze pokusu (rychlost činky, udržení dobré pozice). Samozřejmě ti to nehodí 50kg, ale lehce přes 10kg je podle mne naprosto reálných.

26. 10. 2020drlift_

Pokud chceš závodit, byl bych s kotoučema opatrný. Někteří výrobci si s přesnou váhou kotoučů nelámou moc hlavu. Ono se to nezdá, pár deko sem, pár deko tam.

Osobní zkušenost: Naložená činka měla vážit 180kg. Přišlo nám divný, že se nám na ní tak dobře benchuje, takže jsme vše převážili. K převapení nám vyšla váha 170kg, což je celkem rozdíl :) 

26. 10. 2020drlift_

Bench a dřep se dělají lépe s tvrdší osou (29mm). Činka ti i lépe padne do ruky. Pravděpodobně je to tak u téměř každého, alespoň tedy u nás v posilovně bere každý 28mm osu na benč jen jako nouzovou variantu, případně si raději počká než budou volná stanoviště s 29mm osou.

U mrtvoly je to naopak. 29mm osa je celkem opruz. Rozjezd činky je s tvrdou osou méně přijemný. Je to hned od spoda hroznej "panel". U 28mm se ti činka nejdřive prohne a pak se začínají odlepovat kotouče, což je super. Rozjezd činky je díky tomu hezky plynulej. Na měkké ose díky tomu zvedneš o trochu víc.

30. 09. 2020drlift_
Paráda!!! Sem budu chodit pro inspiraci. Konečně někdo, kdo to fláká víc než já 
07. 09. 2020drlift_

V těch podkolenkách vypadáš fakt skvěle!

03. 09. 2020drlift_

S tím se nedá moc nesouhlasit.

Jediné k čemu bych měl výtku je, že pokud chceš jít pak mrtvolu, neměly by ty dřepy být težké. Nevím jak jiným, ale pokud jsem měl unavené nohy, hrozně blbě se mi tahalo a to i přesto, že jsem neměl zrovna vytříbenou techniku. Naopak po lehkých dřepech to bylo fajn, protože jsem mohl v klidu vypustit několik rozcvičovacích sérií mrtvoly (koho by taky bavilo se rozcvičovat že? :)).

02. 09. 2020drlift_

Ooooo, vidím, že mám s Thorem podobně poskládaný trénink

31. 08. 2020drlift_

Hele, ale ona je to pravda. Fullbody bys měl mít postavené na základních cvicích + nějaký doplněk. Určitě bych v něm nedělal věci typu benčpres v sedě, motýlek atd.

Pokud to jde, měl bys volit základní cviky s volnou váhou (ne stroje, ideálně velká činka). Možná se ti takový trénink bude na papíře zdát moc lehkej, ale základní cviky tě unaví podstatně víc než cviky typu "motýlek", fix triceps atd., byť se ti pocitově bude určitě zdát, jak "děsně" při izolovaných cvicích dřeš ...

123...979899
zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Supertelo.cz, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 03222543 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2024 Supertelo.cz, s. r. o. • Copyright © 2001-2024 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu zakázáno.