deiw

Naposledy aktivní:06. 03. 2020 Zhlédnutí profilu: 3.537
Profil založen:22. 05. 2011 Příspěvků:116 / 50
Poslední změna: 10. 12. 2019 Fotografií:0
18. 08. 2017deiw
Ja cvicim az po 22h, takze jim tak kolem 23.30. Po treninku wpc a jdu varit (nebo snim to, co uz mam pripravene). Takze zacinam jist tak 10 - 20 minut po treninku (s tim nastesti nemam problem, na rozdil od nekterych), a zadne dalsi jidlo ani protein pak uz nemam.
23. 06. 2017deiw
Tuků se možná zbavíš (pokud máš správně nastavený jídelníček), ale svaly nečekej, nejspíš ani svalíky.

Trénovat doma se dá, ale musí to mít nějaké slušné parametry - obvykle to zahrnuje víceméně stejné nářadí jako v posilovně - min. velkou činku, nakládací jednoručky, lavičku, stojany na bench/dřep. S věcmi jako TRX nemám zkušenost, tak se nebudu vyjadřovat, ale jsem skeptický k jejich efektivitě.

Vlastní váha pro tělo není dostatečný šok, max. na krátkou dobu.

11. 06. 2017deiw
Ja vam snad napisu skript na blokovani uzivatele :) 

Jinak souhlasim s tou obecnosti a jednodussim pristupem, na druhou stranu jako mirne pokrocily jsem rad, kdyz krystof napise nejaky obsahlejsi prispevek. Obcas se ztrati ve vysvetlovqni souvislosti a chybi pointa,, obcas to je ve stylu 1. to je blbost 2. to je blbost 3. to je nesmysl; a uz neni receno co by smysl melo; nicmene casto to jsou prispevky dost podnetne, ktere mi daji informace bud primo, nebo me aspon nasmeruji k tomu, abych si nasel dalsi info.

Takze tady patri jak rady elementarni, tak obsahlejsi, staci, kdyz jedna skupina nebude napadat druhou, a uzna se, ze kazdy typ rady ma sve publikum.

08. 06. 2017deiw
Co to je za minimalismus s těmi mrtvolami? 1x5... Kolik tam je zahřívacích sérií?
08. 06. 2017deiw
Super! Díky za sdílení. Nedávno jsem dostal chuť zase na Beara (zdravím PU  ), ale pak bych to klidně vyzkoušel.

Ten progres a autoregulace jsou dobře vymyšlené. V posledním tréninku (který jsem vydržel jet s progresem 6 měsíců) byl progres a cyklování taky dobře vymyšlený (taky proto 6 měsíců, a pár bych ještě dal, nebýt diety), ale tady je to ještě vymazlenější. Těším se!

24. 04. 2017deiw

Ty tu rýži vaříš? To musíš syrové. Vařením se ti toho 2/3 vyvaří... leda bys pak vypil ten vývar z toho, to pak jo 

24. 04. 2017deiw
Snad to je i s vodou, ne?

Suchá čočka 100g =~300 kCal. Uvaříš to, natáhne to vodu, stane se z toho ~300g, takže logicky jedna 1/3 objemu (100g) bude mít 1/3 kalorické hodnoty (~100kCal)

edit: "žrát suchá", to už je konec. Lidi myslete.

19. 04. 2017deiw
Knihu jsem nečetl, každopádně mi přijde, že jsi něco špatně pochopil. Obvyklá schémata vln na týden jsou (co se týče příjmu sacharidů): 50 - 100 - 150 - 200 - 250 - 300 - 350, nebo kratší 50 - 150 - 250 - 350 - 50 - 150 - 250 (nebo 300, 350, případně 8. den s těmito hodnotami).

A v takovém případě bych něměl mít problém z těch 250+ dnů splnit tu podmínku. Možná by to chtělo znova přečíst. I v jednom z hodně starých článků na Ronnie PRO HOLKY http://kulturistika.ronnie.cz/c-87-sach.-vlny-pro-holky-ii..html je celkový příjem sacharidů přes 1000 za týden.

06. 04. 2017deiw
Partii jednou týdně je málo. U velkých to chce 2-3x týdně, u malých aspoň 1.5x.

Já "cykluju" obvykle v rámci jednoho týdne, takže třeba jeden den serie po 4, druhý po 6, potřetí 8-10(s tím že třeba jednou jedu těžké záda a lehčí prsa, další den záda lehce, těžké nohy a prsa středně atd).

Naopak cyklování po týdnech mi taky přijde zbytečné. I to jsem vyzkoušel, ale že by to aspoň u mě nějak extra fungovalo říct nemůžu, a navíc mě nebavily ty lehké týdny, tak už jsem se k tomu nevrátil.

Prostě raději než nějaké super komplikované cyklování raději těžké/středně těžké základní cviky, a taky dobře zvolit počáteční váhy, a pak je po kouscích, ale pravidelně zvyšovat.

03. 04. 2017deiw
Ahoj Martine, na mainwebu mi docela chybí ty poslední komentáře pod články, podle toho jsem se orientoval. To je bug nebo nová featura?
03. 04. 2017deiw
To HTTPS podepisuju. Na fóru taky. Do teď aspoň spousta lidí nevěděla, že něco takového je, ale teď už jim to i hlásí prohlížeč, takže by bylo dobré tohle přidat.
30. 03. 2017deiw
Někdo oživí 4 roky starý topic, a zrovna Deadlift se chytí na špek a reaguje na neaktuální post :) 
09. 11. 2016deiw
Android :) 

Mé ženě to je asi jedno, dokud z toho padají chechtáky :) 

28. 07. 2016deiw
Promiň, ale co čekáš, že ti řekneme? 137g rýže na oběd a 548g brambor na večeři?

Najdi si nějaké počítadlo (online (myfitnesspal, stobklub), aplikaci do telefonu (myfitnesspal, otesánek a trilion dalších), příp. excel), a nabouchej tam ty potraviny, které plánuješ ten den sníst. Pak si hraj s jejich množstvím tak dlouho, až ti to bude +/- sedět.

Kolik máš jíst v každém jednotlivém jídle ? To už je na tobě, každému vyhovuje něco jiného. Někdo jí 7x denně, někdo 2x. Někdo se napráská ráno, někdo na oběd, někdo večer, někdo to úzkostlivě dodržuje tak, aby měl všechna jídla stejně energeticky bohatá.

Já jsem kdysi taky jedl 3 velká a 3 menší jídla denně, pak mě to přestalo bavit, tak teď jím 2 velká + 1-2 svačiny.

10. 07. 2016deiw
Tak není to klec ani bench lavice, odhazovat to nemůžeš, ale odložit se to dá v pohodě. Taky nevím, na jaké váhy to potřebuješ.

Já právě taky moc místa nemám, dokonce jsem plánoval, že koupím spojený stojan a budu jej rozkládat a skládat, takže nakonec mi ty 2 samostatné vyhovují.

Ta základna je docela široká, někdy na to položím ještě kotouče, zatím jsem se stabilitou problém neměl.

1234
zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2020 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2020 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.