deiw

Naposledy aktivní:06. 03. 2020 Zhlédnutí profilu: 3.535
Profil založen:22. 05. 2011 Příspěvků:116 / 50
Poslední změna: 10. 12. 2019 Fotografií:0
04. 12. 2018deiw
Jo, verim mu to. V juniorech porazel Sadka, Milan ma ted 100kg, a Topič mel soutezni hmotnost pod 80kg. Navic mi neprijde jako clovek, ktery by o tom lhal, myslim, ze ma docela na parku, co si o nem kdo mysli.

Dobra genetika, drina a disciplina.

30. 11. 2018deiw
Jaký je tvůj cíl? Snažíš se nabrat? Kolik máš roků, kolik vážíš a jak jsi vysoký?

Podle jídelníčku bych spíš řekl, že jsi v dietě, a to těžké.

Přidat sachry:

přidej vloček na snídani - 50g mám tak leda v dietě, a to na tu trošku v misce smutně koukám a jít to kávovou lžičkou, abych to neměl za 30 sekund v sobě.

Kup si jemné vločky (100% jsou v lidlu a tescu, dál nevím, prodává je i Emco, ale ty stojí 2x tolik co ty z lidlu/tesca). Jemné ti udělají kaši, ani to nemusíš vařit, a jde toho sníst kvanta.

Sníst 100g by pro tebe neměl být problém, pak už záleží, jak je kdo tráví - jedl jsem jich i 250g na porci, teď se většinou držím do 150g.

Můžeš do nich přidat i mléko - 250ml tam zapluje jako nic, a máš sachry navíc.

Oběd - co to je - maso s chlebem? To mi připomíná jak mi máma dávala jako děcku na výlety řízek s chlebem.

To máš jako potréninkové jídlo? Maso ok, i když klidně můžeš i červené maso nebo rybu. Hlavně tam ale dej tam nějakou přílohu, podle toho, co ti chutná - brambory, těstoviny, kuskus, quinoa, rýže (záměrně ji píšu poslední, protože já mám po rýži do 2 hodin hlad).

Svačina - ten protein si dej po tréninku (jedna odměrka stačí).

Chléb z obědu si můžeš dát tady na svačinu se šunkou/sýrem, a pokud chceš více sachrů, kup si třeba nějaký celozrnný zítný, který má okolo 50g sachrů (my jsme si oblíbili tenhle z tesca https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/products/2001020214993) - ten Penam Sporty, který jíš, má jen 28g sachrů.

Nebo si dej na svačinu jogurt s ovocem, hezky 500g hollandie, do toho banán, hrozno, maliny, co ti chutná. Případně skyr, tvaroh...

Večeře - k vajíčkům můžeš přidat ten chléb taky. Nebo nějaké maso s trochou přílohy, nebo nějaký salát se sýrem (halloumi, fetta, balkánský)...

EDIT: kujin ti taky radí rozumně, inspiruj se tím, co jsme ti napsali, vyzkoušej každý den něco jiného, zjistíš, co ti chutná, co ne, co trávíš lehce, co tě nadýmá, co zvládneš lehce připravit atd.

21. 11. 2018deiw
Ono i těch 3000 podle mě nebude stačit.

3100 jím já, je mi 2x co tobě, a mám sedavé zaměstnání. Ty jsi ve vývinu a ještě beháš 3x týdně na florbalu, to prostě nemůže růst, aspoň ne dlouhodobě.

Druhá věc je ten trénink, jak už říkali kolegové - velké partie (nohy, záda, prsa) 2-3x týdně, základní cviky (dřep, mrtvola, shyby, přítahy, tlaky, kliky na bradlech). Pokud na tom florbal. tréninku nejedete nějaké těžké dřepy (do 8 opakování) v rozumném objemu (4 a více pracovních sérií), tak bych uvažoval i o tom tréninku nohou, i když se tomu zatím vyhýbáš.

Doplňkové partie podle libosti, ale v rozumné míře, méně je někdy více - objem ti udělají právě základní cviky na velkých partiích, ne kladky a pumpovačky.

09. 11. 2018deiw
Ještě jednou bych ti doporučil si přečíst odkaz, který postnul kujin, protože trénink stylem partie 1x týdně pro naturála (a začátečníka zvlášť) nemá smysl.

Jako začátečník by ti prvních pár měsíců mohlo jít to, co už ti pak nikdy (naturálně) nepůjde, tzn. současně budovat svaly a ještě hubnout. Ale na to musíš zkvalitnit stravu (to jsi vůbec nezmínil), a cvičit něco jiného, než ten bro-split, cos napsal (nehledě na to, že netuším, proč mají třeba ramena samostatný trénink, a velké partie nohy a prsa se musí o jednu tr. jednotku dělit).

07. 11. 2018deiw

Ty jsi z Prahy, ne? Tesco ho má, Albert taky (jiné obchody blízko nemám). Obvykle bývá u jogurtů - najdi Hollandie, a někde na kraji u nich bude i Skyr (další soused bývá řecký jogurt). Druhá varianta je u tvarohů, ale tam jsem ho viděl snad jednou. A nebo se zeptej prodavaček :) 

Velké tesco má i 350g skyr, to už je hodně bílkovin, i to docela zasytí (na rozdíl od toho 140g balení).

16. 10. 2018deiw

Proteinové tyčinky od DM. Za 25 korun, 50% protein, cukrů je tam málo (nebo ta crunchy 32% protein se taky dá).

03. 10. 2018deiw

Vlastní jsem si dělat nenechal, ale koupil jsem je za 37kč/kg na "dražícím portálu". Když to srovnáš s permicí do průměrného fitka, tak to je tak 6-8 měsíců, za které se ti to vrátí, takže podle mě cena v pohodě.

Celkem mě domácí poska (2 činky, osa, závaží, lavička a stojan na dřep/bench) stála tak 10k, fitko by mě za těch 5 let vyšlo tak na 35k, navíc cvičím kdy chci, pustím si k tomu co chci, neztrácím čas cestou, převlíkáním, neohrozí mi nachlazení při cestě domů v zimě po tréninku atd.

Pro toho, kdo nemá problém s tím namotivovat se k cvičení doma (a je morous a vadí mu ostatní lidi v posce :D ) myslím dobrá varianta.

08. 09. 2018deiw
Nicemu to neprekazi. Nicmene tekute kalorie jsou prvni vec, kterou v diete vyrazuji. Kdyz jsem v deficitu a mam si vybrat jestli 500kj z mleka nebo masa, tak radeji maso, ktere me udrzi nasyceneho o poznani dele.
16. 08. 2018deiw
Myslím, že drtivá většina kalkulaček počítá z celkové. Což samozřejmě není úplně správně, protože 80kg s 10% tuku a 25% tuku bude mít maintenance jiný. Ideálně si najdi kalkulačku, která kromě váhy (celkové) bere v potaz i % tuku.

I tak je to jen orientační, ale pro začátek dobré - po 2 týdnech si to upravíš podle čísel na váze.

08. 08. 2018deiw
Trénink stylem partii 1x týdně ještě někdo prodává?

To jídlo vážíš syrové, nebo už připravené? 200g syrové krůty = ~45g.

Pokud je to už upečené, tak to klidně okolo 70g má, ale tady už budou odchylky podle toho, jak moc to svrkneš atd, takže je vždy lepší vážit to syrové.

08. 08. 2018deiw
A přijmout po tréninku jen desetinu denního příjmu kalorií je taky lahůdka.
22. 06. 2018deiw

A ty to tak nemáš? Spíš jako šípková Růženka? Dokud tě někdo nevzbudí? :) 

Když mě nikdo nevyruší, po nějaké době se vzbudím sám. V souladu se spánkovými cykly to bývá obvykle po zhruba 7,5 hodinách. Pokud jsem se předchozí dny naspal dostatečně, tak mi to stačí, a cítím se vypsaný - vstávám. Pokud jsem nedospaný, tak ještě zaberu tak na hoďku a půl, a pak se vzbudím zas, a to už většinou nejsem schopný usnout i když se snažím - musel bych být do mrtě rozbitý.

20. 06. 2018deiw
Ja pouzivam Otesanek. Cile tam nnejsou pokud vim, ale kalorie, B T a S to trackuje, a byla to prvni, ktera ma offline databazi, navic do ni jde pridavat vlastni potraviny. Pouzivam to uz 2 roky, a staci mi to. Mohl bych si napsat vlastni (zivim se tim) ale ty nedostatky jsou pro me tak male, ze mi to za ten cas nestoji.
02. 05. 2018deiw
Jsem laik a nemám žádné studie, ale podle mě budeš mít pravdu, a ten glykogen se bere odevšad. Když to na tréninku přeženu a ten glykogen vypálím, tak pak už neodjedu pořádně žádnou partii, i kdybych ten glykogen vypálil třeba jen na nohách.

Z toho usuzuju, že se glykogen metabolizuje ze zásob z celého těla, ne jen z partie, která pracuje.

13. 02. 2018deiw
Tak pokud ses navážil po cheatu, tak to i dává smysl (plné břicho). Měl ses vážit i před tím :) 

Já v dietě vážím každý den - ne, abych z toho blbnul a stresoval, ale abych mohl sledovat trendy, a očistil se o nějakou odchylku co se týče vody, břicha/střev, únavy atd.

Když navážím postupně 80,7 - 81,0 - 80,5 - 80,8 - 80,0 - 80,1 - 79,7 - 80,2; tak vidím, že to jde dolů tak akorát. Ale kdybych se vážil třeba jen 3. a poslední den, tak si budu myslet, že se to skoro nehlo (-0,3). Naopak mezi 2. a předposledním dnem je rozdíl -1,3, což je zase přehnané.

Takže buď se važ každý den, nebo pokud se vážíš jednou týdně, tak se dá něco pořádněji vyvozovat teprve až po několika týdnech. 2 izolované hodnoty v rozmezí 7 dnů ti moc neřeknou.

1234
zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2020 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2020 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.