Deadlift

Naposledy aktivní:25. 09. 2022 Zhlédnutí profilu: 14.274
Profil založen:13. 08. 2004 Příspěvků:241 / 5.852
Poslední změna: 26. 10. 2008 Fotografií:0
17. 08. 2021Deadlift
Souhlas s Humanicem.

+ chce to čas.

19. 05. 2020Deadlift
Vyšlehat tvaroh s trochou mléka do husté pěny. S trochou představivosti je to desert. Případně bych přidal v objemu trochu vanilkového cukru.

Další variantou je tuto kombinaci zamrazit jako zmrzlinu.

19. 05. 2020Deadlift
To je individuální. Já bych zase dříve při 2700 kcall a 127 kg nehubl.

Zkusil bych staré dobré - ubrat 500 kcall a za týden se zvážit. Pokud nebude úbytek hmotnosti cca 0,5-1 kg, tak ubrat dále nebo přidat nějakou pohybovou aktivitu. Pokud to bude více, tak přidat nějaké Kcall nebo ubrat z aerobky.

14. 05. 2020Deadlift
Lavice, bradla, hrazda, stojan na dřepy. Velká činka a pár jednoruček. Více pro většinu začátečníků netřeba.
21. 04. 2020Deadlift
Ahoj,

bude to asi nedostatečně pevné "core" - natáhl sis sval (pokud k tomu nemáš průjem-to by byl důvod jinde). Vím, že to neradi slyšíte, ale k čemu tu suplementaci? Kdybys měl metrák, tak pochopím, ty to neujíš ze stravy? Tohle je špatně.

20. 04. 2020Deadlift
Velmi mě potěšil dnešní rozhovor v Reflexu s Lukášem Roubíkem.

To je prostě inteligentní, erudovaný člověk.

Mnoho let zpět jsme se tu na foru potkávali. Příjemně strávená půlhodinka při práci:o)

19. 02. 2020Deadlift
Jíst 3x denně není problém. Nějaký úbytek energie nebo horší tréninkové výsledky nebudeš pozorovat.
13. 02. 2020Deadlift
Zákon zachování hmoty a energie. Pokud dodáš méně než vydáš, musíš shodit - ať chceš nebo ne. Každý to má jinak. Někdo třeba hubne skokově. Pořád nic a najednou jsou dvě tři kila dole.

Těch 1400 kcal je málo. Neznám Tě, ale u cca 90 kg naturála a endomorfa bych to viděl někde k 2000-2200 Kcall (i když kalkulátor Ti hodí víc) a tréninkem ve fitku typu fullbody 3x týdně nebo jednoduchý A/B split 4x týdně. Minimum strojů-vícekloubové cviky (peck deckem nikdo nikdy neshodil:o) Do toho aerobka-klidně méně intenzivní, ale delší. Bude snazší to uregenerovat. Prostě hodina svižnější procházky se slečnou je ve všech ohledech prospěšnější než 20 min HIIT - jak společensky, tak následnou regenerací. Je fajn se denně hýbat - udržíš metabolismus v tempu které potřebuješ.

Humanic může mít 5000 Kcall denně- jenže jeho typ metabolismu a mnoho kil metabolicky aktivní svaloviny je spalovna energie, nehledě k tomu, že jeho způsob přípravy je odlišný.

Redukce hmotnosti, pokud jsi jí dříve neprošel je prostě hledání - zjistit co na Tebe funguje chce čas. Každopádně, bez inbody bych dnes do nějakých "větších akci" nešel:o)

13. 02. 2020Deadlift
Takže v deficitu jsi 4x týdně? Třikrát nejsi? Je třeba spočítat kalorický příjem/výdej v delším celku než je den. Spočítej si kolik přijmeš za týden a kolik vydáš za týden. Důležité je zohlednit ve výpočtech aktivní tělesnou hmotu, tj. nepočítat příjem na 100 kg, když mám 30 kg tuku, ale zohlednit to vše (tj. potom nespálíš tolik Kcall při tréninku ani aerobně apod.).

Pokud pojedeš na nízkokalorické stravě bez dopingových látek (což bych Ti doporučil:o), tak metabolismus bude reagovat velmi neochotně na Tvé snahy ho urychlit tréninkem/aeorobním tréninkem). Tj. zvednout příjem a pokud je aerobkou myšleno 20 min. při 70 % max. RPM, tak to podle mě regeneruješ, kdybys to měl denně. To není nic hrozného. Pokud přidáš na Kcall a zároveň budeš trénovat, zrychlíš si metabolismus. Osobně bych redukci tukové hmoty řešil přes zvýšený výdej než redukci příjmu.

Myslím si, že 4x týdně ve fitku a k tomu 4-5 x týdně aerobka zcela jistě delší než 20 min. (30 a víc) bude stačit.

Co může v kratším časovém rámci řekněme týdnů "opticky" kazit hmotnostní úbytek je zadržování vody-sůl, sladidla spod.

Ideálně bych zašel na inbody a na měsíční bázi sledoval progres.

13. 02. 2020Deadlift
Jak jsi spočítal ten výdej? Jak se hýbeš? Fitko? Jak často? + něco aerobního?

Bazál jsi určil jak?

P5edtím než ses rozhodl hubnout jsi jedl a cvičil jak (hodin./den nebo týden) ? 

23. 09. 2019Deadlift

Nejsi hubený?

Nebereš nějaké supelementy jako např. CoQ10?

23. 09. 2019Deadlift
Sice píšu dost po sezoně, ale moc hezké cos z toho startu dokázal vyrobit za formu. Klobouk dolů. Bartoníček je klasika-takhle z fotek to je na diskuzi, ale nevidělo jsem to naživo:o). Za to gyno u toho závodníka na poslední fotce bych nepouštěl do finále.
15. 03. 2019Deadlift
Není. Pokud budeš v deficitu půjdeš (nejen) s tukem výrazně níž.

Raději bych přidal aktivitu, než škrtil stravu. Deset procent není nic tragického - tam se dohrabe kde kdo, pokud je schopen udržet stravu a cvičení.

123...389390391
zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Supertelo.cz, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 03222543 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2022 Supertelo.cz, s. r. o. • Copyright © 2001-2022 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu zakázáno.