Big Muscle

poslat soukromou zprávumuž | Teplice/Plzeň
Naposledy aktivní:26. 09. 2021 Zhlédnutí profilu: 8.188
Profil založen:04. 10. 2008 Příspěvků:17 / 1.410
Poslední změna: 05. 04. 2017 Fotografií:0
20. 11. 2018Big Muscle

Tohle tvrzení je sice na jednu stranu pravda, ale mě spíš zaráží to, proč se toto zmiňuje pouze u Céčka, když argument "z přírodního zdroje kromě látky X získáš i spoustu dalších látek" by se dal téměř bez výjimky aplikovat na každou látku - ať už na ostatní vitamíny, minerály, nebo třeba i aminokyseliny a bílkoviny. Proto mě osobně přijde pouze jako takový aktuální trend, že někdo řekl, že "syntetický vitamín C je špatný" a ostatní to jenom opakují.

19. 11. 2018Big Muscle

Žádnej. To je jenom teď v módě tvrdit, že je to něco jiného

12. 11. 2018Big Muscle

Takže dle tebe každý tlustý je tlustý jenom proto, že má ve stravě přesně "chipsy, sladke, kolu, 5 piv" navíc oproti normálu?

A teď si představ, že znám spoustu tlustějších lidí, kteří jedí 100% zdravě (= nic navíc) a stejně za X let nebyli schopni zhubnout ani kilo. A že znám i spoustu lidí, kteří po vyřazení všeho špatného stejně nezhubli, protože byli pak tak energeticky nízko, že na tom nedokázali normálně fungovat. Proč asi? Že by proto, že ačkoli nejedli nic nezdravého/špatného, tak měli kalorický příjem tak mimo, že na tom stejně nehubli.

12. 11. 2018Big Muscle

A jak poznáš, že jich je 5500 bez toho abys to spočítal?

08. 11. 2018Big Muscle

Na upažování ideální

04. 11. 2018Big Muscle
Mě spíš zajímá, proč všichni tihle mladí začátečnici mají potřebu tam rvát váhy, který nejsou schopný zvednout. Má 50 kg, naloží si váhu, kterou nezvedne ani 4x, a tak na další sérii naloží o dalších 10 kg víc? To jako proč?
16. 08. 2018Big Muscle

Tohle je ale přeci nepodstatné. I když je pravda, co píše deiw, že "80kg s 10% tuku a 25% tuku bude mít maintenance jiný", tak nejenže rozdíl bude stejně jenom několik málo stovek kcal, tak přeci nejde o to mít kalorie spočítané podle nějakého vzorce, ale takové, na kterých výsledek půjde směrem k tvému cíli.

21. 06. 2018Big Muscle

Já nevim, ale mně na těchto studiích cosi nesedí. Trénink 8 týdnů, 4x týdně split, z toho každá partie 1x týdně. A ti, co místo 28 g syrovátkového proteinu dávali 14 g BCAA, tak přibrali (v průměru) dvojnásobné množství čisté hmoty. Není to trochu divné? A není už i trochu divné přibrat za tak krátkou dobu (průměrně) 4 kg čisté hmoty?

Podobný případ... nedávno tady u nějakého článku na webu byla studie, kde 2 skupiny lidí dávaly 10 týdnů po tréninku syrovátkový protein. Jedna skupina k tomu 8 g glutaminu, druhá skupina 8 g kaseinu. První skupina za tu dobu nenabrala nic měřitelného, druhá skupina v průměru 2 kg čisté hmoty. Vše díky 8 g nějakého prášku.

Není to fakt trochu divný? Nebo mi něco uniká?

10. 04. 2018Big Muscle
Hlavně musíš začít pořádně makat. Bych chtěl vidět jak kvalitně zvládneš v jednom tréninku odjet hrudník, záda, milion cviků na ramena a dalších milion cviků na ruce
03. 04. 2018Big Muscle
Co je to v poslední době za módu? To už je několikátej dotaz - chlap, skoro 2 metry, váha jak z koncentráku, chce zhubnout a dostane radu 60 g tuků a 150 g sacharidů to se chystá nějaká soutěž anorektiků?
12. 02. 2018Big Muscle

Podobnou radu už jsem četl hodněkrát. Zajímalo by mě, jestli na tom skutečně dlouhodobě udělal někdo nějaký výsledek, jaký to mělo vliv na výkon atd.

17. 11. 2017Big Muscle
Nebylo by nejlepší takováto témata rovnou mazat? Vždyť jde o evidentní trolling
10. 11. 2017Big Muscle
Já s tim problém nemám. Pokud musím jít cvičit dopoledne, tak normálně snídám... např. vstanu v 8 hodin, 5 míchaných vajec (sůl, pepř, bylinky) + 25 g slaniny + pečivo s máslem a džemem + kiwi + kafe, kolem půl 9 jsem po snídani a v 10 hodin jdu trénovat a bez problému.
14. 10. 2017Big Muscle
Ano, 60% tuku jsem si vycucal z prstu. A víš proč? Protože nevím, kolik tuku jsi měl při morbidních 182 kg a fakticky mě to vůbec nezajímá a je to vlastně i úplně irrelevantní. A víš proč? Protože v tomhle případě se o takovou situaci vůbec nejedná. Jedná se o případ, kdy člověk potřebuje zhubnout 10, možná 15 kg kilo tuku (a i kdyby to bylo třeba 25 kg) a je absolutní nesmysl na něj aplikovat stejný postup, jako u morbidně obézního člověka, který musí zhubnout 80,100 kg.

Ty odborníky jsem zmínil ne z důvodu, že si myslím, že mají stejný názor jako já, ale proto, že spoustu informací čerpám od celosvětově uznávaných kapacit a ty zkouším aplikovat v praxi. A ne že v jednom jediném případě vyzkouším jeden jediný (ničím nepodložený) postup na obézním člověku, a pak ho hned začnu aplikovat na jiném absolutně odlišném případě, protože to přeci jediný správný postup. A pak se ještě ohánět pojmama jako endomorf nebo ektomorf, ačkoli ty jsou úplně irrelevantní. Ano, v těchto somatotypech je rozdíl, jenže je nesmysl se s nima ohánět, když ten člověk nedokáže jíst kvalitně a ve skutečnosti vůbec nevíš, jestli on endomorf skutečně je, nebo sis to jenom vycucal z prstu. Narozdíl od toho BMR má jasně změřený, a i kdyby nebyl úplně přesný, tak má alespoň něco, od čeho se může odpíchnout.

Navíc já se ani nesnažím tvrdit, že moje rada je ta jediná správná. Pouze tvrdím - a to se už budu po desáté opakovat - že je absolutní nesmysl mu radit, aby se pohyboval po bazálem (který - opakuji - on má změřený a ne vycucaný z prstu), protože to fungovalo někomu obéznímu, když v reálu jsou tisickrát ověřené úplně jiné postupy.

-----

Uvědomuješ si třeba, že svaly jsou metabolicky aktivní hmota, kterou je třeba živit? A že metabolický výdej je závislý na tom, kolik té hmoty máš? A co se stane, když tělo nebude mít dostatek energie? Začne jako první pálit tuto hmotu, čímž se logicky sníží metabolický výdej a hubnutí se zastaví, protože původní deficit už nebude deficitem (přesně jeho případ). Ty mu radíš aby snižoval dál a jenom si dál pálil aktivní hmotu (a v nějakém vedlejším topicu jsem četl, že přesně tohle se stalo tobě), čímž mu sice poleze dolu ručička na váze, ale výsledek bude úplně jiný než chce. Navíc já mu neradím, že má zvýšit příjem kvůli nějakému "krátkodobému nakopnutí metabolismu" (nebo jak ty tomu říkáš). Ty důvody jsou úplně jiné, a kdyby jsi měl nějaké praktické zkušenosti, tak budeš vědět proč. Ano, možná mu váha chvíli poleze nahoru, jenže jeho nezajímá (nebo by alespoň nemělo) číslo na váze během jednoho měsíce, ale až konečný výsledek.

Já tady končím, pokud původní tazatel bude chtít poradit, tak mu rád poradím přes SZ. Ale hádat se s člověkem, který postrádá základní znalosti o výživě a snaží se vnucovat jeden jediný postup, který zafungoval jemu jakožto morbidně obéznímu člověku (což nemyslím jako urážku, ale pouze jako zdůraznění, že se jedná o diametrálně odlišný případ), nemá smysl.

123...929394
zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2021 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2021 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.