arkan

Naposledy aktivní:20. 11. 2017 Zhlédnutí profilu: 11.304
Profil založen:28. 11. 2008 Příspěvků:47 / 1.049
Poslední změna: 15. 08. 2015 Fotografií:3
01. 11. 2010arkan
,vitez7 napsal` aby mohla tyden regenerovat, coz je blbost, protoze sval roste 48hodin a ne cely tyden`

..

tohle je blbost,protože doba superkompenzace a resyntéza po těžkém silovém tréninku trvá až 72hodin

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
1
24. 09. 2010arkan
kilmister, mě je 46 a mě zase sedí, trénink každé svalové partie 1x týdně,

systémem silová pyramida ,cca do 95% max.,délka tréninku do 40 minut. Objemy neztrácím

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
13. 09. 2010arkan
Podle mě ,v mých 46 letech je hlavní nepřestávat posilovat a zbytečně nepřicházet o rychlá svalová ,vlákna,

svalovina je totiž to hlavní , udržuje vysoký bazál. metabolismus,

kosti, klouby,

posilování je i prevence proti vzniku diabetu, mozkové dokonce i srdeční příhodě...

Četl jsem že podle vědců na TUFTS Univerzity, vedlo posilování ke zvýšení svalové hmoty a síly u osob ve věku 87až96let

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
0
27. 07. 2010arkan
Varianta na tenhle typ tréninku ,je pyramida do maxima ,kde při posledním 1opakování s vahou 95-100% se zapojují všchny typy svalových vláken,a nakonec se zařadí 1 pumpovací serie s vyšším počtem opakování a menší vahou.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
14. 07. 2010arkan
Zajímavej ,článek kdo chce tak si ho `proštuduje` celej a má tedy možnost něco se dozvědět, a kdo ne tak ho číst nemusí.

Mě se líbí,zvlášt přirovnání hormon -receptor,kde je výstižně napsáno jak to funguje.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
1
21. 09. 2009arkan
`za klidových podmínek. Bazální metabolismus se nejvíce podílí na celkovém výdeji energie, jeho výdej se pohybuje v rozmezí 55 - 75 % celkového energetického výdeje`

Ještě je dorý vědět ,že tenhle výdej energie je pokryt ze 70-90% spalováním tuku.

Článek je výbornej ,hlavně by si ho měli přečíst ti co se snaží hubnout bez posilování.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
21. 02. 2009arkan
25 let
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
20. 02. 2009arkan
Tak abychom to shrnuly,

Trénink TBT jsem 2 roky cvičil ,my jsme tomu říkaly že jedem `všechno dohromady`, dají se s nim dosáhnout celkem slušné výsledky ,ale dříve či později se dostanete do situace, že už to nepůjde dál, zlepšovat jek silově tak objemově ,co dál , 

zvýšit váhu (což jsem udělal ,ale na úkor techniky) to, jak tušíte nikam nevede , 

tak přidat další cviky ,po dřepu leg press, po benči rozpažky z těžkýma jednoručkama ,ale zase se prodlužuje neúměrně čas tréninku .po 60 min navíc klesá hladina testosteronu (pokud nesypete) a tím se znižuje výbušnost, ,agresivita tréninku a intenzita je v háji . 

Nicméně jak už jsem uvedl TBT má svůj význam ,ale pokud chcete vytěžit max. zisky se svalové partie tak musíte zvolit jinou cestu

moje zkušenosti můj názor

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
1
19. 02. 2009arkan
Špatně jsem to spočítal U 3x3 je to dokonce jenom 1 350 kg.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
1
19. 02. 2009arkan
Uvedu takový přiklad:

Když pojedu 3x3 bench se 150 kg ve splitu, tak nadzvedám 4,5 tuny za trénink.

Ale když pojedu german volume jednou týdně jenom se sto kily, tak dám za trénink 10 tun, a to je trochu rozdíl objemu práce.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
19. 02. 2009arkan
Nakonec Dorian Yates ,nějaké ty výsledky měl, i když cvičil `jenom` 1 x týdně . 
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
19. 02. 2009arkan
Nezáleží na tom ,jak kdo cvičí, moc nebo málo (co je moc a co je málo?) ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE VÝSLEDEK V PRAXI .Jinak je to všechno, mlácení prázdné slámy
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

3
0
19. 02. 2009arkan
Tak to máš pravdu ,já jsem to bral z pohledu ,jak vytěžit maximum z každého tréninku na danou sval. partii
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
19. 02. 2009arkan
Příspěvek obdržel příliš mnoho negativních hodnocení od ostatních čtenářů a jako takový byl systémem automaticky skryt.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
9
19. 02. 2009arkan
přízpěvek měl být pro neise,

jde o to že, v jednom tréninku nejde dostatečně stimulovat všechny partie pro růst , ale pro začátečníky je to dobrej trénink.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
1

1234
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.