arkan

Naposledy aktivní:20. 11. 2017 Zhlédnutí profilu: 11.294
Profil založen:28. 11. 2008 Příspěvků:47 / 1.049
Poslední změna: 15. 08. 2015 Fotografií:3
17. 06. 2011arkan
Není co dodat ,tak nějak to v životě funguje, je to blbý ,ale je to tak
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
11. 06. 2011arkan
Pavel má prostě pořád takovou skvělou formu, že se může umistovat mezi profesionáli.

Je to taková forma na kterou nikdo z nás v životě nedosáhne at je nám 20,30, nebo 40 let.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
19. 05. 2011arkan
Já po nikom nechci vysoce fundované přednášky, ale jak píšeš, když ten laik se dozví, na Ronnie o tom, že záda jsou představitelem oxidativních svalových vláken, a někde ve fitku se tou znalostí pochlubí, tak je považován za debila.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
19. 05. 2011arkan
cituji z článku

`Typy svalů

První skupinu nazýváme červené svaly (které reprezentuje například svalstvo zádové)`

To je nějaká blbost ,konkrétně zádové svalstvo je směsicí červených a BÍLÝCH vláken

nevím jak pomocí červených tedy pomalých vláken bychom zvedaly v mrtvole 200-300 i víc kg absolutní síla je doména rychlých ,bílých svalových vl.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
0
17. 05. 2011arkan
p.Smejkal napsal

`Studie prokazují, že pokud trénujete přiměřeným tempem více než 20 minut, začne již tělo metabolizovat mastné kyseliny, tedy využívat tuk.`

Tak tohle je asi ten největší mýtus o spalování tuku.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
0
16. 05. 2011arkan
Nedávno jsem někde četl tento citát a z pohledu mé 30leté praxe z cvičení s ním musím jenom souhalsit.

Základní omyl a mýtus:

To, že něco dělá většina lidí, znamená, že to je dobré, a oni vědí, proč to dělají. Má proto cenu řídit se většinou.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

3
0
14. 02. 2011arkan
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
14. 02. 2011arkan
Na tohle téma jsem jednou diskutoval s p.Kolouchem (Paed.Dr. Vladimír KOLOUCH, Ph.D.

Odborný asistent Centra sportovních aktivit VUT v Brně, trenér kulturistiky I.třídy, rozhodčí kulturistiky I.třídy,)a podle něj je na důkay škodlivého vliv creat. ještě brzy,v 70 letech se taky moc nevědělo o vlivu AS na zdraví ,ale projevilo se to až po mnoha letech užívání.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

4
2
06. 12. 2010arkan
To uznávám ,bez superdresu, skurečná síla

Flimel je borec

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
01. 12. 2010arkan
Podle mých zkušeností, izolované cviky nemají negativní účinek na sílu ,ale ani zásadně pozitivní.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
23. 11. 2010arkan
Jestli někdo přibral posilováním bez činek s pomocí výdrží, gymnastických prvků apod. za 5 měsíců 11 kg svaloviny , tak sežeru posranou metlu,

tomu nevěřím ani omylem

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

3
1
22. 11. 2010arkan
Jak říkám, je to v hlavě,někdo bude cvičit podle nejlepších rutin,objem síla,síla+objem ,přibere i hodně na váze a dokonce mu vyjde podle nějakých silových tabulek , když zabenčuje 6x150kg, tak dá jednou 170kg a ve skutečnosti ho těch 170 zarazí do lavečky,ale někomu to vyjde dá 6x150 a 1x170,takže první případ je `o hlavě`.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
22. 11. 2010arkan
`Já jsem třeba byl vždycky hrozně odhodlaný`

Možná to je právě ten problém, že jsi to chtěl až moc , já to měl taky, ale pomohla mě v psychickém uvažování na první pohled taková blbost,jednoduše jsem se ptal sám sebe proč bych to nezvedl když to zvedne ten druhej, když on tak proč né já ,jedinej důvod? a na žádnej kloudnej jsem nepřišel.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
2
22. 11. 2010arkan
Článek je dobrej,jako řada jiných se zaměřením na zlepšení v benčpresu,ale já si osobně myslým že největším problémem ve zlepšení v benči je psychický blok v hlavě závodníka,prostě 190 se dá ,ale 200kg to už nejde .protože je to 200 a `já na to nemůžu nikdy dát`.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
2
20. 11. 2010arkan
Honzo, jsi borec
lidé zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0

1234
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.