Sasakr

Naposledy aktivní:14. 11. 2017 Zhlédnutí profilu: 8.190
Profil založen:04. 04. 2014 Příspěvků:0 / 13
Poslední změna: 20. 04. 2017 Fotografií:13
02. 07. 2014Sasakr
Jako ektomorf si dej ty obědy klidně tři denně, ne?
02. 07. 2014Sasakr
To jste nějaký gurmáni. Já dávám před spaním ten nízkotučnej oranžovej z Globusu a přijde mi v pohodě.
30. 06. 2014Sasakr
Zdravím všechny,

chtěl bych vědět, co si myslíte o tom, co si teď, po skončení školy, plánuju na léto.

Pár slov o mně. Jako mnoho jiných, i já začal cvičit, protože jsem byl dost tlustej. Míval jsem skoro 85 kilo, pak to shodil někam k 65 a teď mám cca 74. Kondice viz fotky v profilu, sice dva měsíce starý, ale neřekl bych, že se něco změnilo, maximálně jsem během zkouškovýho nakynul. Vím, že v konkurenci místních kulturistů to není žádná sláva, ale snad je trochu vidět, že jsem něco dělal. Není mým cílem být nějakej kulturista, ale do jara bych rád nabral co nejvíc objemu, klidně i za cenu tuku. Pak to vyrýsoval a udržoval slušnou postavu do smrti :-) Cvičím doma s tím, co dům dá, tedy převážně vlastní váhu. Mám hrazdu, jednoručky, to jest z náčiní vše. Jezdím celé tělo. S tím bych pokud možno rád pokračoval, jsem na to zvyklý a baví mě to tak. Nicméně jak jsem objevoval nové zajímavé cviky, tréning se prodlužoval až přes hodinu a půl, což si myslím, že není dobré. Proto bych rád měl dva intenzivní fullbody tréningy a ty střídal. Zároveň bych dělal max. minutové pauzy mezi sériemi.

Tréning A:

1) Shyby - 4 série, opakování kolik dám (první série obvykle max. 12, druhá třeba 8, třetí 6, čtvrtá 5)

2) Leh - zvedání nohou (spodek břicha) - 4 série; tady by to chtělo nějak ztížit, dávám moc opakování. Prostě si na ty nohy asi hodím batoh.

3) Kliky s předsunutým těžištěm (horní prsa, ramena) - 4 série, cca 12 opakování

4) Zvedání nohou ve visu - 5 sérií, opakování kolik dám, max. 20

5) Dřepy - ověšenej vším, co doma najdu (tzn. jednoručky v rukách, batoh na zádech) 4 série; časem snad pistol squats

6) Dipy (bradla samozřejmě nemám, takže mezi dvouma židlema, nohy na posteli a v klíně batoh se závažím) - 4 série, opakování kolik půjde

7) Břišní vakuum - jedu 10 vteřin zatnuto, 5 sekund povoleno, celkem 4 minuty

8) Zvedání na špičku (lýtko) na jedné noze, ověšenej vším. 4 série

9) Kladivový zdvih, činku zvedám podél těla jakoby k protějšímu rameni (je cítit předloktí) - 6 sérií, opakování kolik zvládnu (mám desetikilovky a zatím dostačují)

10) Předloktí http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/palms-up-barbell-wrist-curl-over-a-bench akorát že s jednoručkama, vždycky jedna ruka pak druhá, 4 série

Tréning B:

1) Shyby - ty nechci vyřazovat, protože se přiznám, že za půl roku jsem se nezlepšil ani o jeden. 12, max 13 a víc ani ň.

2) Břicho http://youtu.be/DkUZR5_50KY?t=1m47s 4 série

3) Široké kliky na židlích (tzn. jak jen nízko to půjde), na zádech batoh, 4 - 6 sérií, opakování co půjde (závaží budu ubírat, abych se furt pohyboval kolem 10 opakování)

4) Leh-skrčené nohy se přibližují k hlavě (takže břicho) - 4 série

5) Dřepy

6) Dipy

7) Břišní vakuum

8) Lýtko

9) Diamantové kliky - 4 série

10) Zvedání činky v sedě mezi nohama, loket opřený o stehno, 4-6 sérií

S pauzami cca minuty by to mělo vycházet na hodinu.

Po tréningu běh cca 15 minut, tempo 11-12 kmph.

Takže to by bylo posilování 3× týdně. 3× týdně bych chtěl chodit ven na hrazdy, bradla a tak trénovat nějakou gymnastiku. Vlajku, planche, front lever a tak. Poté sprinty nebo nějaké domácí HIIT. Jednou týdně chodím hrát fotbal, to bych nedělal nic jinýho.

Strava:

Doteď jsem jel cca takhle

Snídaně - 5 míchaných vajec, k tomu knäckebrot nebo jiné sacharidy

Oběd 1: Těstoviny, kuřecí

Oběd 2: totéž

Po tréningu: Oběd 3: totéž. Celkově to byl minimálně pytel těstovin denně.

Před spaním 250g tvarohu.

Dost přemýšlím, jestli stravu nepřehodnotit a neskočit na tohle http://forum.ronnie.cz/low-carb-high-protein-fat-t34575.html?sid=fdf144e4e002f2811ee3c96af9cb9d5c

Pěkně vás prosím, řekněte mi, co si tom myslíte, případně mi navrhněte něco, co bude podle vás fungovat, ovšem s těmito omezujícími podmínkami, je-li to vůbec možné:

1) Cvičení doma, z náčiní k dispozici hrazda a jednoručky. Přes léto bych mohl chodit i ven, tam je hrazda a bradla, ale raději to mám doma.

2) Bez suplementů

3) Strava pokud možno do 100Kč na den (student samoživitel)

4) Cíl: dosáhnout do jara co největšího objemu

Za rady předem díky.

26. 06. 2014Sasakr
Tak není nic moc. Ale na vylití to určitě není. Jen má takový zvláštní šmrnc.
26. 06. 2014Sasakr
Tak už se mi Freeway light chladí. Tak jsem zvědav, bude-li to k pití.
25. 06. 2014Sasakr
Si dej víc těch ořechů, ne? 25 gramů je hrstička.
25. 06. 2014Sasakr
Kam bych chodil, vždyť je to plán dělanej na doma.
24. 06. 2014Sasakr
Co si myslíte o takovémhle tréningovém plánu? scoobysworkshop(tečka)com/advanced-workout-plan/ (nemůžu postovat odkazy, tak zatím takhle)

I když jedu tréning úplně do selhání, tak jsem druhej den úplně v pohodě, nic necítím. Tak si říkám, že bych FB 3× týdně vystřídal takovýmhle splitem skoro každý den. Časově to vyjde na stejno (3× týdně 1,5 h nebo 6× týdně 45 minut) a nějaká změna by mi nevadila. Momentální cíl je maximalizace objemu.

24. 06. 2014Sasakr
Doma, výjimečně univerzitní posilka.
24. 06. 2014Sasakr
Obvykle 5 míchaných vajíček a k tomu knäckebrot, ale toho mám problém do sebe nasoukat dost, aby mi to dalo nějaký rozumný množství sacharidů, takže si k tomu asi budu dávat vločky s mlíkem, i když se to tedy moc nehodí.

Mimochodem pokud teď chci nabrat co nejvíc objem, tak bych měl snídat hned co vstanu, že? Protože do práce to mám cirka 15 minut na kole a nebyl by problém najíst se tam, tedy cca 30 minut po probuzení. Říkám si, jestli by to nemělo příznivý vliv na spalování tuků, ale zároveň negativní na růst svalů (a o to mi teď jde především).

24. 06. 2014Sasakr
Jsem rád, že jsem tu tu diskusi našel. Spolubydlící měl v lednici flašku koly, tak jsem to po letech zas ochutnal a ono to není špatný. Tak to si asi flašu dietky taky pořídím :-)
26. 05. 2014Sasakr
Obvykle groove metal nebo hardcore, někdy klasickej thrash. Spíš údernější věci než melodický.
09. 04. 2014Sasakr
Vyklepnul jsem kámoše v karambolu.

...z toho mám radost. Z čeho ovšem nemám radost, že tu budu muset napsat ještě 9 podobných nesmyslů, než budu moci založit téma, kvůli kterému jsem se tu registroval :-(

zpět
nahoru
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údaje
Copyright © 2010-2017 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2017 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.