Freimen

Naposledy aktivní:11. 07. 2017 Zhlédnutí profilu: 48.826
Profil založen:29. 03. 2004 Příspěvků:2.333 / 2.034
Poslední změna: 18. 01. 2014 Fotografií:49
17. 09. 2016Freimen
Myslím si, že se nejednalo o hysterické výlevy, ale o naivní a citově zabarvená přání skalních fanoušků, kteří jsme vyrůstali s plakátem Kevina Levrona na zdi v pokojíčku. Pro mě byl jeho návrat impulsem, abychom poprvé od prvního vítězství Phila Heata opět sledoval dění před Olympií apod.

Zároveň musím trošku smutně přiznat, že zklamaný jsem. Jak tu psal trefně někdo včera - bál jsem se, že to bude i horší, ale tajně jsem doufal, že přijde daleko lepší. Poprvé jsem se začal bát cca přes 2 týdny, kdy zveřejnil video, kde dal se 120 kg asi 7 dřepů a pak ukazoval nohy přes tepláky (doteď nechápu smysl toho videa), podruhé včera, když se na tiskovce otočil zády. V ten moment bylo jasné, že to nebude boj o umístění, ale o jeho důstojný comeback...Osobně si myslím, že to Kevin trochu podcenil vzhledem k jeho věku. Kdyby byl rok 2003, tak by se v takovémhle čase stihl nachystat, ale ani on jako jeden z nejlépe geneticky nadaných kulturistů historie času neutekl a stejné kousky (rychlé transformace), které šly dělat ve 30, prostě už nejdou dělat v 50 letech.

V každém případě mám radost, že jsem ho viděl na pódiu a v plném tréninku i plném zdraví, byla to troška nostalgie a spousta vzpomínek na dobu, kdy jsem tenhle sport začal dělat a mít rád

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

3
0
07. 09. 2016Freimen
Vzhledem k tomu, že jari říkal, že bude v TOP6, tak si nedovedu představit, že by tomu bylo jinak. Co řekne Igor Kopček a jari, tak to bývá :-)
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
1
29. 08. 2016Freimen
Paráda, moc díky jari za skvělé shrnutí, jsem jak na trní :-) , nesmírně se těším a denně sleduji jeho IG, FB apod. Tak uvidíme!
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
05. 08. 2016Freimen
Perfektní článek, Romane, to si pečlivě uložím a nasdílím :) Bohužel to stejné se děje i ve výživě - všechna ta móda gluten free, paleo apod.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
13. 10. 2015Freimen
Ahoj, sorry, tehdy jsem si toho nevšiml a teď večer jsem si říkal, že už to asi nebude relevantní, tak jsem reagoval jen na poslední dotaz z září :)

Z toho, co píšeš, mi pro Tebe jako čistě objemový trénink přijde nejvhodnější kulturistický těžko-lehký split a nebo případně Bear Routine, pro který najdeš rozpis tady na stránkách. Oba tréninky Tvé požadavky dobře splňují.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
13. 10. 2015Freimen
Díky, moc si toho vážím a jsem rád, že se Vám trénink líbí. Můžete to cvičit klidně i 3 měsíce, ale bude samozřejmě nutné tam strategicky zhoršit o něco ty váhy a navyšovat znovu, příp. je možné zařadit i alternativy některých cviků pro pokročilejší sportovce, které jsou uvedeny v článku, případně další.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
03. 09. 2015Freimen
Ahoj, na ose je 252 kg (240 kg v kotoučích), patří to k této fotografii http://kulturistika.ronnie.cz/php/i_img.php?gal=22686_55 ze sobotního tréninku zad Milana Š a Milana O., je to napsané i ve článku. Fotka se 170 kg na dřepu je z pátečního tréninku nohou Milana O., který osa přežila, jen neúnosně pružila v dolní pozici dřepu, proto nešlo kvůli bezpečnosti přidat více. Tato osa je tuším kwk, vážila 12 kg a měla dle provozního Zdeňka nosnost 220 kg, přičemž s ní běžně místní cvičili tahy se 240 kg. Je pravda, že sérii před tím s 212 kg v pohodě zvládla, další 2 přidané dvacítky a býčí tahy kluků ale už ne :) 
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

1
1
30. 05. 2015Freimen
Příspěvek obdržel příliš mnoho negativních hodnocení od ostatních čtenářů, administrátor však zrušil jeho automatické skrytí.
Petr přešel z Extrifitu na Prom-in. (v rámci suplementů i oddílů SKFČR)
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
5
30. 05. 2015Freimen
Proč bych svůj koment mazal, Dominiku :D ? Byla to sranda a čekal bych, že při tom májovém počasí se někdo maximálně zasměje a to udělal jen seazer :-) Petr je moc fajn kluk, fandím mu a na rozdíl od Tebe jedná s ostatními jako rovný chlap :) Zato na Tebe je spoleh, že nepochopíš srandu a neopomeneš jedinou šanci mi vrátit to, jak jsem loni napsal, že se mi nelíbí Tvé chování, nepravdy a Tvé označování ostatních dorostenců za ovce loni po závodech, že ;-) ? Měj se hezky a běž si dát raději pivo, už Ti ten kasein leze na budku :-)
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

2
2
21. 05. 2015Freimen
Roberte, odpovídal jsem Ti hned včera pod Tvůj dotaz přímo pod videem na tv.ronnie.cz, stačilo se tam mrknout pro odpověď :)

Jedná se o trénink FEST, Luboš Koumal byl vůbec jeden z prvních, který ho zkoušel a pak se k němu i opakovaně vracel, má i své fotky přímo ve článku o tréninku - http://kulturistika.ronnie.cz/c-20305-freimen-s-fest-nova-generace-silove-objemoveho-treninku.html

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
20. 05. 2015Freimen
ahoj, o tomhle - Luboš' target='_blank' rel='nofollow'>http://kulturistika.ronnie.cz/c-20305-freimen-s-fest-nova-generace-silove-objemoveho-treninku.html

Luboš Koumal byl vůbec jeden z prvních, který ho zkoušel a pak se k němu i opakovaně vracel, má i fotky ve článku.

tv zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
08. 05. 2015Freimen
Ahoj, to co popisuješ jsou příznaky, že tělo stále ještě bojuje s nějakými zbytky infekce, ale je samozřejmě otázkou, zdali za to může lékařkou indikované zkrácené užívání ATB, a nebo jsi to důkladně nevyležel a nevypotil a teď máš lehký postinfekční únavový syndrom. Nejsem si jistý, jestli tomu tvrdý trénink pomůže, tady platí pravidlo, že raději postupně zatěžovat, začít nějakou aerobkou klidně nyní outdoor a uvidíš, jak to bude tělo tolerovat a podle toho můžeš postupně přidávat.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
30. 04. 2015Freimen
Ahoj, promiň, já jsem tu samozřejmě denně, abych sledoval dění :) , ale jakmile není reakce zrovna čerstvá v tom sloupečku vpravo, tak si toho nevšimnu. Jsem současně rád, že Ti trénink pěkně fungoval.

Ke Tvému dotazu, určitě nejdříve ale zařaď naprosto jiný trénink, těžko-lehký split, Bear Routine nebo klidně na 4 týdny split, aby si tělo jednak odpočinulo a zároveň pro něj byl ten další trénink impuls k dalšímu růstu, než kdybys tuto svoji modifikaci zařadil hned po tréninku FEST. Co od toho očekávat? Jednoznačně to bude daleko více silovka a méně na objem, než FEST. Máš tam hodně sérií ve vysoké intenzitě a méně v té, která buduje objem (jen 5x6 a 3x10). Takže od toho můžeš čekat hlavně výrazný posun silových výkonů. Dej mi pak prosím určitě vědět, jak Ti tato modifikace fungovala. Ať se daří.

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
30. 04. 2015Freimen
Perfektní, moc děkuju, že sis s tím tak vyhrál, je to moc hezky zpracované :-) !

PS: to pojmenování souboru `Freimen Rest` je narážka na co :D ? Je to pro Tebe moc lehké :-) ? 

magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0
30. 04. 2015Freimen
Pokud nemáš problém ve svém věku s krtvým tahem a dřepy a už tyto cviky kvalitní technikou pod dohledem trenéra provádíš, např. kvůli judu, je tento trénink pro Tebe velmi vhodný, jen ty váhy raději podsekni trochu více. Je lepší to na začátek dát lehčí a mít kam přidávat, než začít s moc těžkými váhami a po 3 týdnech už nemít, kam navyšovat. Já vím, že je nezvyklé, že z těch sérií není takové napumpování a tolik nebolí, ale v horizontu několika málo týdnů to má právě na efekt zmohutnění postavy a nabrání svalů u čistých sportovců daleko lepší než splitový trénink.
magazín zobrazit celou diskusi

Hodnotit diskusní příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou pro přihlášené uživatele veřejná (tzn. přihlášení čtenáři vidí, kdo jak hodnotil).

0
0

123...154155156
Navštivte nás i na Facebooku: FB stránka Ronnie.cz
Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údaje
Copyright © 2010-2017 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2017 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.